När får man ragga på en tjej egentligen?
Har pratat med tjejer och jag är en person som gärna följer de råd man får och bryr mig om vad folk säger.
Det jag har fått höra är detta.
* Du kan inte ragga tjejer på gatan eller i affären, jag vill inte bli störd mitt på dan när jag gör mina ärenden.
* Jag kan inte bli intresserad på krogen. När jag är på krogen är jag där för att ha kul med mina vänner inte för att bli raggad på.
* På arbetet ska man inte ha några relationer.
* När jag idrottar eller utövar min hobby så är jag där för att göra min hobby inte prata med män.
Samtidigt är jag en person som inte vill vara den där creepy eller snubben som man blir irriterad på så jag lyder dessa råd.
Men det har resulterat i att jag har ingenstans där jag kan börja prata med nya tjejer i syfte att hitta någon. Hur sjutton har tjejerna tänkt att man ska kunna flirta och ta något vidare med en tjej om ingen vill bli störd någonstans?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-21 08:19
Detta inlägg är ett påhitt. Jag har inte problem med tjejer utan ville testa de kommentarer jag fått från tjejer för att få information om hur tjejerna tänker att andra killar som idag är singlar ska kunna ha en chans att ragga på dem.