ÄL + liten blödning?
Hade ÄL igår efter vad jag räknat ut, runt lunchtid när jag var på toaletten och kissade upptäckte jag en liten, rodafärgad flytning.. Senare på kvällen hade jag och min man sex, och efter det fick jag en något större (fortf inte stor dock) mörkare, rosa flytning igen. Idag kommer det lite klart blod, en droppe i trosan, men annars enbart när jag torkar mig efter toalettbesök. Har även idag lite mensvärk, men det har jag allt som oftast vid ÄL. Dock har jag oerhörda humörsvängningar bpde igår och idag och det är jag INTE van vid :p Tog ut min p-stav som jag haft i 1,5 år för 3 veckor sedan den 2/6. Den 6/6 fick jag mens som varade i 5 dagar som vanligt, allt normalt. Det jag undrar ni är över de rosa flytningarna/blodet, har aldrig haft så tidigare, kan det vara ett tecken på att ägget fäster sig, eller bara för ÄL/liknande? Ska inte ha mens förrän om 13 dagar, och har ett barn som snart fyller 2. Vad tror ni det kan vara, har ni egna erfarenheter av detta? :) tacksam för svar ^_^ googlar runt och överallt läser jag bara olika..