• Anonym871

cp skada ??

snälla hjälp. Tror min 3 månaders bebis har en cp skada. Hon väger bara 4 kg , har inte kunnat äta pg av reflux. Hon tittar knappt i ögonen, följer inte med i blicken :S 
    viftar med armar och ben. 

vad var era symtom ? 

• Svar på tråden cp skada ??
  • Birgitta02

Men snälla rara! Varför kontaktar du inte BVC? Det finns massor av funktionshinder på små barn och inte bara cp-skador. Det bör ju utredas.

• Anonym871
    Birgitta02 skrev 2016-06-21 14:38:30 följande:

Men snälla rara! Varför kontaktar du inte BVC? Det finns massor av funktionshinder på små barn och inte bara cp-skador. Det bör ju utredas.

vi ska göra MR på torsdag 
  • Birgitta02
    Anonym871 skrev 2016-06-21 14:43:06 följande:
    vi ska göra MR på torsdag 
    Jättebra.
    Har hon börjat le än?
  • Anonym871
    BeautifulMoments skrev 2016-06-21 14:39:36 följande:

Är BVC oroliga?

Har du fått enfamil eller liknande med tanke på reflexen?

Är inlagda på sjukhus. Ska göra magnetröntgen på torsdag. Hon äter Nexium. 
  • Anonym871
    Birgitta02 skrev 2016-06-21 14:43:42 följande:
    Jättebra.
    Har hon börjat le än?
    Ja lite leende men hon tittar i ögonen en kort stund , sedan tittar hon bort. Hon följer inte med i blicken heller :( och hennes reflexer är dåliga :s kanske beror på att hon spytt hela sitt liv än så länge :s
  • BeautifulMoments
    Anonym871 skrev 2016-06-21 14:44:00 följande:

Är inlagda på sjukhus. Ska göra magnetröntgen på torsdag. Hon äter Nexium. 

Okej det äter min dotter också. Hoppas MR går bra! Förstår det är fruktansvärt att inte veta men ingen här kommer kunna sia om vad din dotters problem är. Lycka till!
    My life, My choice!
  • Birgitta02
    Anonym871 skrev 2016-06-21 14:45:37 följande:
    Ja lite leende men hon tittar i ögonen en kort stund , sedan tittar hon bort. Hon följer inte med i blicken heller :( och hennes reflexer är dåliga :s kanske beror på att hon spytt hela sitt liv än så länge :s
    Usch så jobbigt TS :(.
    Skönt ni är inlagda och ska få MR. Jag tror inte någon här kan berätta vad din dotter lider av, men förhoppningsvis får ni svar.
    Kram!
  • Anonym871
    BeautifulMoments skrev 2016-06-21 14:46:12 följande:
    Okej det äter min dotter också. Hoppas MR går bra! Förstår det är fruktansvärt att inte veta men ingen här kommer kunna sia om vad din dotters problem är. Lycka till!
    nej jag vet . Vill bara veta vilka symtom andra hade när de misstänkte en skada :s
Svar på tråden cp skada ??