• Chasse

Gravid men inga symptom?

Hej. Jag är gravid i vecka 9+3 och har inga som helst symptom, detta är andra barnet nu och i min förra graviditet kände jag av både mensvärk och illamående. Har provat att lyssna med doppler och jag tror att jag kan höra ett svischande ljud från navelsträngen, betyder det att allt är som det ska? Eller kan fostret vara dött ändå? Någon som vet eller har varit gravid utan några symptom alls?

• Svar på tråden Gravid men inga symptom?
  • Anonym (Vet inte)

Jag har betydligt svagare symtom än jag haft tidigare men jag är gravid enl vul ;) Vet inte alls om man kan höra själv, har inte tänkt tanken... Hoppas för din skull och lycka till!

• Let it Rain

Jag kunde gå ända till vecka 18, när foglossningen kom, utan symptom. Har varit på RUL och allt såg bra ut.

• Chasse
    Anonym (Vet inte) skrev 2016-06-21 23:31:29 följande:

Jag har betydligt svagare symtom än jag haft tidigare men jag är gravid enl vul ;) Vet inte alls om man kan höra själv, har inte tänkt tanken... Hoppas för din skull och lycka till!

Okej, jag hade lite symptom i början men som försvann efter någon vecka.. Och har inte haft några symtom sen dess, känt mig helt som vanligt.. Har lust att göra tidigt ultraljud, men finns bara ca 1 1/2h bort från mig.. :/ tack!
  • Chasse
    Let it Rain skrev 2016-06-22 08:02:34 följande:

Jag kunde gå ända till vecka 18, när foglossningen kom, utan symptom. Har varit på RUL och allt såg bra ut.

Okej, känns lite lugnande att veta att det finns fler utan symptom. :) oroar mig hela tiden för att det är MF på g :/
  • Let it Rain
    Chasse skrev 2016-06-22 08:29:54 följande:
    Okej, känns lite lugnande att veta att det finns fler utan symptom. :) oroar mig hela tiden för att det är MF på g :/
    Det är fullt normalt! Vi är alla olika, det kan vara värt att hålla i minnet.

Jag har inte haft en enda dag med illamående eller något annat. Det började inte ens synas på mig förrän nu vid vecka 20, och bara utan kläder då trots att jag är väldigt smal.

Allt har sett perfekt ut på både KUB och RUL, så det är inget sånt som påverkar.
Svar på tråden Gravid men inga symptom?