• Anonym (Johan)

Du kvinnliga lärare - hur känns det att vara ett runkobjekt?

Satt och tänkte tillbaka på min skoltid och kom att tänka på att jag under högstadie- och gymnasietiden ofta fantiserade om mina kvinnliga lärare när jag runkade. Minns i synnerhet min lärare i engelska på högstadiet, en kvinna i 40 års åldern med stora bröst om som oftast gick klädd i kjol... Minns också att hon doftade härligt feminint av parfym och cigarettrök. Egentligen var hon väl inte särskilt snygg, men brösten och rumpan gjorde att jag ofta satt med halvbånge på lektionerna. Smet därför ofta in på toaletten efter lektionen och onanerade. Minns att fantasierna om henne blev allt mer avancerade med tiden... I början var det mest fantasier om att få se och känna på hennes bröst, men innan jag gått ut nian hade vi i min fantasi ofta fullbordade samlag där hon låg naken på rygg på katedern och jag knullade henne så att brösten gungade...

Med största sannolikhet har nog nästan alla kvinnliga lärare någon gång använts som runkfantasi av åtminstone någon hormonstinn yngling. Skulle vara riktigt intressant att höra hur dagens kvinnliga lärare ser på fenomenet. Känner ni er smickrade av att era manliga elever sexfantiserar om er eller känner ni er kanske rentav äcklade?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du kvinnliga lärare - hur känns det att vara ett runkobjekt?
  • Anonym (...)

Ingetdera. Jag vet att fenomenet existerar, men det är inget jag lägger några värderingar i eller känner mig smickrad av. Jag röstade alltså inte.

Du har för övrigt startat två stycken omröstningstrådar. Kontakta gärna admin för att ta bort den ena.

• Dr Nail

Själv avskydde jag mina lärare lite väl mycket för att ha dem som runkobjekt. Men, det låter bra det du skriver.

• Cl4udio

Jag tycker att det är sött

• Anonym (Lothar)

Spännande tråd!

• Anonym (?)

Du manliga TS, Hur känns det att framställa sig som en mindre begåvad knäppgök?

• Anonym (... 2)
    Anonym (?) skrev 2016-06-22 14:49:09 följande:
    Du manliga TS, Hur känns det att framställa sig som en mindre begåvad knäppgök?
    Agree.

Och samtidigt... så mkt hormoner i den åldern.. det finns med all säkerhet  en och annan tjej som fantiserat om manliga lärare också. Jag utgår från att alla i den åldern fantiserar om det mesta, det ingår liksom i att vara tonåring. Om man som vuxen går runt och funderar över det så har man nog mer problem än tonåringarna..
  • Anonym (hoppas)

det här är samma fenomen som gubbar som startar trådar med frågor till unga tjejer.. Hoppas att några ska säga att de verkligen suktar efter gubbkuk trots att det är nån liten promille som skulle vara intresserade.

De flesta är helt ointresserade eller direkt äcklade.
    men man frågar och hoppas bli bekräftad. smått patetiskt egentligen.

• Anonym (Nej)

Jag fantiserade aldrig om lärarna i skolan när jag var tonårskille, vare sig i grundskolan eller i gymnasiet.

Jag tror faktiskt det är vanligare med tonårstjejer som gör sådant i sådana fall och att manliga lärare är "pullobjekt" snarare än att kvinnliga lärare är "runkobjekt".

• Anonym (D'archangel)

Suktade efter jämnåriga tjejer i den åldern. Typ fem år äldre tjejer var tanter och sexuellt ointressanta.

Har aldrig fattat den där "kåt på lärarn"-grejen i filmer.

Däremot var jag lärarvikarie själv ett tag. Blev överraskad över hur småtjejer flörtade öppet. Tror att auktoriteter är en turn on för tjejer, vilket knappast är fallet för killar.

• Anonym (fabulous)
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-06-22 17:52:10 följande:

Suktade efter jämnåriga tjejer i den åldern. Typ fem år äldre tjejer var tanter och sexuellt ointressanta.

Har aldrig fattat den där "kåt på lärarn"-grejen i filmer.

Däremot var jag lärarvikarie själv ett tag. Blev överraskad över hur småtjejer flörtade öppet. Tror att auktoriteter är en turn on för tjejer, vilket knappast är fallet för killar.

Du verkar inte ha speciellt bra koll, det finns flera grenar av sex som bara handlar om män som vill bli dominerade av kvinnliga auktoritetsroller som poliser, militärer etc.

För att inte tala om manliga VDar som vill klä ut sig till bebisar och bli smiskade.

Så det där är nog lite individuellt. 

Själv hade jag en ung snygg doktor i ett par ämnen på gymnasiet och honom var det nog minst en tredjedel av klassen som drömde om.

Hade också en kort universitetskurs med en riktigt solbränd Indiana-Jones-kille med ständigt uppkavlade skjortärmar. Jag minns inget idag av den kursen även om jag tog den, minns bara hans blå ögon och stiliga biceps...
  • Anonym (säkert vanligt)

Tror det är jätte vanligt.

Hade en manlig lärare, runt 30 i 6an som alltid lät en klasskompis sitta i hans knä. Fy fan. Hon var välutvecklad och en annan lärare sa t.om till honom en gång. Fantasier är ju en sak men sånt där. usch

• Anonym (enskild undervisning)

Ingetdera av dina alternativ. "Jag hanterar det" kan man säga. Genom distans, inte genans eller att dåna av smicker. Precis som jag gjorde med en massa män i alla åldrar för 15 år sedan när jag jobbade som behandlare på flera hvb. Jag vet att jag ser ung och ganska bra ut men att det framförallt är mitt vinnande sätt med människor som har det lite jobbigt som får en del pojkar och män att ramla över från känslan att bli väl bemött och få hjälp till att börja "tråna" eller flörta öppet. Men de där projiceringarna ingår liksom i jobbet och är inget att "ta åt sig" av. Det är min sak att dra gränserna och deras att respektera det. Simple as that. Tror man är körd i sin professionella roll om man börjar bli antingen för besvärad eller för smickrad.

• Anonym (Hepp)

En av våra kvinnliga lärate duschade med oss pojkar efter gympan då och då, hade det hänt idag hade det ju blivit ramaskri

• Anonym (Och omvänt...)

Inget som drabbar just killar, tjejer fantiserar minst lika mycket om sina manliga lärare, även tonårsflickor har hormoner...

• Anonym (Lothar)
    Anonym (Hepp) skrev 2016-06-23 12:50:05 följande:

En av våra kvinnliga lärate duschade med oss pojkar efter gympan då och då, hade det hänt idag hade det ju blivit ramaskri

I vilken ålder var detta?
  • Anonym (D'archangel)
    Anonym (säkert vanligt) skrev 2016-06-22 18:27:35 följande:

Tror det är jätte vanligt.

Hade en manlig lärare, runt 30 i 6an som alltid lät en klasskompis sitta i hans knä. Fy fan. Hon var välutvecklad och en annan lärare sa t.om till honom en gång. Fantasier är ju en sak men sånt där. usch

En "välutvecklad" 30-åring? Hade hon redan fått stora bröst och så, eller vad?
  • Anton Chigurh
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-06-22 17:52:10 följande:

En "välutvecklad" 30-åring? Hade hon redan fått stora bröst och så, eller vad?

Du får nog fan läsa om inlägget du svarade på, D'archangel !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Du kvinnliga lärare - hur känns det att vara ett runkobjekt?