Du kvinnliga lärare - hur känns det att vara ett runkobjekt?
Satt och tänkte tillbaka på min skoltid och kom att tänka på att jag under högstadie- och gymnasietiden ofta fantiserade om mina kvinnliga lärare när jag runkade. Minns i synnerhet min lärare i engelska på högstadiet, en kvinna i 40 års åldern med stora bröst om som oftast gick klädd i kjol... Minns också att hon doftade härligt feminint av parfym och cigarettrök. Egentligen var hon väl inte särskilt snygg, men brösten och rumpan gjorde att jag ofta satt med halvbånge på lektionerna. Smet därför ofta in på toaletten efter lektionen och onanerade. Minns att fantasierna om henne blev allt mer avancerade med tiden... I början var det mest fantasier om att få se och känna på hennes bröst, men innan jag gått ut nian hade vi i min fantasi ofta fullbordade samlag där hon låg naken på rygg på katedern och jag knullade henne så att brösten gungade...Med största sannolikhet har nog nästan alla kvinnliga lärare någon gång använts som runkfantasi av åtminstone någon hormonstinn yngling. Skulle vara riktigt intressant att höra hur dagens kvinnliga lärare ser på fenomenet. Känner ni er smickrade av att era manliga elever sexfantiserar om er eller känner ni er kanske rentav äcklade?