• Ludluum

Orolig!!

Jag är gravid i vecka 7(6+2), men jag känner ingenting alls. Har haft väldigt fåtal symptomer på att jag skulle vara gravid, mått illa och spytt en dag mer eller mindre, min bröst har dock gjort ont och jag har haft typ mensvärk från och till. Men nu så har allt bara stannat upp, har verken ont i bröst eller illamående men jag har fortfarande den här mensvärken. Jag blöder inte och har inte heller fått några blödningar alls under hela tiden. Ska på inskrivning nu på måndag den 27:e juni och jag gjorde ett gravtest igår och det visade fortfarande positivt.

Är det ett mf på g eller har jag fått ma??

• Svar på tråden Orolig!!
  • Greger

Det är ju helt individuellt hur man mår under graviditet. Jag har inte spytt en enda gång och mina (få) symtom kom efter vecka 7-8. Tröttheten har varit förlamande fram till nu. Men illamåendet har hållt sig borta förutom vid tandborstningen i början. Jag vet att jag tänkte att det var sjukt att jag var gravid helt utan symtom. Nu i v 35 vet jag säkert att det är en knodd därinne.
    Jag tror inte att du behöver oroa dig. Tidiga missfall beror på fel på fostret. Lycka till och trevlig midsommar!

Svar på tråden Orolig!!