• Anonym (Anonym)

Hur ont gjorde det att förlora oskulden tycker ni?

Hur ont tyckte ni att det gjorde att förlora oskulden, på en skala 1-10? Och vad kan man göra för att det ska göra mindre ont första gången? Alkohol? Någon speciell teknik?

• Svar på tråden Hur ont gjorde det att förlora oskulden tycker ni?
  • Anonym (E)

Ingen alkohol, första gången är speciell! Och du kommer minnas den för alltid. Så var säker på din sak. För mig gjorde det inte direkt ont, men det var inte skönt heller.

• Scoops

Det ska definitivt inte göra så ont att du ska behöva döva någon smärta alls!
    I så fall får han sluta försöka trycka in den och istället göra dig våtare och sen försöka igen. Så mitt tips är väl att inte snåla på förspelet - hellre "för mycket" än för lite!

För mig var det svårt för honom att få in den för jag var så trång, men det gjorde inte ont då alls. Det bara sved litegrann dagen efter och sen vid andra försöket. Jag blödde pyttelite (knappt så man såg). Men sen så vad han också oskuld och ingen av oss visste vad vi gjorde...

• Anonym (Fia)

Gjorde inte ont alls, däremot var det rätt obekvämt och inte ett dugg skönt då jag inte var kåt alls. Var full och fattade inte riktigt vad som var på gång, när jag fattade så tänkte jag att vad fan vi kör väl då. Tror inte det var något vidare för honom heller, tror han också var oskuld. Vi sågs aldrig igen, det var bara pinsamt. 

• Anonym (Försiktig)
    Anonym (Anonym) skrev 2016-06-29 00:39:39 följande:

Hur ont tyckte ni att det gjorde att förlora oskulden, på en skala 1-10? Och vad kan man göra för att det ska göra mindre ont första gången? Alkohol? Någon speciell teknik?

Om du har någon pojkvän kan ni prata med varandra och fundera tillsammans hur ni ska göra. Säg att du är osäker och vill att han ger dig tid, är lyhörd och tar det försiktigt. Hur gamla är ni? Har han erfarenhet sen tidigare?

Tänker du dig att det ska hända med en tillfällig partner, vänta då tills du verkligen vill och har lust, gör det inte bara för att "få det gjort".
  • hejnina

Kanske 5. Det sved mest. Men jag var inte kåt heller, den jag var med brydde sig kanske inte jättemycket om min njutning.. o jag visste inte hur det skulle kännas. Så så blev det.

• Anonym (.)

Det brände lite och jag började blöda ytterst lite. Men en 2:a kanske.

• trollefur

Min första gång var jättehet och det var superskönt. Förlorade oskulden strax innan jag fyllde 16 och är 28 år idag, vi är fortfarande tillsammans. Rejäl upphetsning, förspel och försiktighet är a och o. :)

• Anonym (offer)

10/10. Jag blev våldtagen. Var elva.

• nicisalou
    Anonym (offer) skrev 2016-06-30 07:36:58 följande:

10/10. Jag blev våldtagen. Var elva.

Våldtäkt är inte sex, det är våld. Du förlorade oskulden när du hade frivilligt sex för första gången, inte när du blev våldtagen av något pedofilsvin.

-

Ontopic: 0/10, gjorde inte det minsta ont. Fördelen av långt förspel, kids!
    Kan dock inte påstå att det var sådär jätteskönt heller, tar ett tag att lära sig vad som är asskönt, vad som är obehagligt, hur man ska göra för att den & den ställningen ska funka bäst... blir även lättare när kroppen vänjer sig. Eller ja, så var det för mig iallafall.
    Gällande teknik så bara slappna av. Det lär komma naturligt om du har rätt partner. Du bör inte behöva dricka alkohol för att förlora oskulden.
    Och snälla, för din egen skull. Avstå om du inte är tokkåt, helst kär, har skydd, litar på personen i fråga & vet om att han har en aning om vad han gör (då jag gissar att det är en kille vi pratar om).

Lycka till!
  • Anonym (Va)
    Anonym (E) skrev 2016-06-29 00:53:20 följande:

Ingen alkohol, första gången är speciell! Och du kommer minnas den för alltid. Så var säker på din sak. För mig gjorde det inte direkt ont, men det var inte skönt heller.

Hmm jag är faktiskt osäker på vilken gång som var första. Jag var 14. Det var ingen stor grej för mig. Det var i alla fall inte skönt de första gångerna heller, bara omständigt och förvirrande (inte ont).
  • BBWLady

Ingen smärta alls.

Glöm alkohol! Det är inte bra för att lösa några situationer alls.

Svar på tråden Hur ont gjorde det att förlora oskulden tycker ni?