• Anonym (Carl)

Intresserad utav en tjej

Hej!

Jag har träffat en tjej som jag är är intresserad utav.

Vi har känt varandra lite innan men nu har jag fått lite känslor för henne.

Vi har träffats 2 gånger och då har allt varit jättebra mellan oss.

Hon gör mig väldigt osäker för det känns som om hon ger mig dubbla signaler.

Vi brukar snapchatta med varandra och jag vet att hon är väldigt seg på att svara men ibland blir hon extra seg mot mig. Hon kan vänta med att svara på mina snaps i flera timmar men jag vet att hon snapar med andra under tiden.

Det är alltid jag som måste ta initiativet till att få igång en konversation.

Men ibland känns det som om hon helt plötsligt blir intresserad, hon skriver på sätt och skickar bilder på sig själv som får det att framstå som intresse.

Och hon har även frågat mig om jag vill följa med henne och dansa.

Och när jag kommer med förslag om saker jag vill hitta på med henne så brukar hon vilja följa med. Men det har inte blivit av eftersom vi båda jobbar olika tider i veckorna.

Någon som har något förslag om hur jag ska göra?

Mvh

• Svar på tråden Intresserad utav en tjej
  • Anonym (!)

Många tjejer tror att killar blir mer intresserade om man spelar lite svår tror jag. Har inte själv fattat vitsen med det men har märkt av de på många tjejkompisar. Att man inte ska svara för fort på sms, skriva för mycket, tacka nej de första gångerna han vill ses för att se om han är villig att 'jaga" en. Så kan det vara kanske? Eller så har hon faktiskt annat att göra så hon inte kan svara snabbt på snaps. Om du vill ha tag på henne så kan du ringa henne istället och snacka lite. Att en kille liksom visar att han tänker på en genom att bara ringa och kallprata en kväll, fråga om min dag & lite så hade jag uppskattat och sett honom som mer seriös än om man bara fått massa snaps. Kan ju vara så att hon är lite osäker med och ju mer intresse du visar desto mer visar hon tillbaka. Men att ni redan nu setts, att hon vill följa med dig på saker och ting tycker jag är ett väldigt bra tecken! Att hon inte är så snabb med att svara på sms/snaps ändrar inte min tanke. Lycka till! :)

Svar på tråden Intresserad utav en tjej