• hjbrodin

Sexiga kalsonger - var hittar man det?

Hej

Kanske inte riktigt rätt forum men jag försöker. Kanske får jag svar.

När jag är ute i affärerna och letar kalsonger så är det bara bomull överallt. Jag är trött på bomullskalsonger. Ser man på damavdelningen istället så finns det ju en kvadriljard olika modeller och material. 

Finns här någon som vet var (affär - då helst som finns i Gbg - eller online) jag kan köpa lite roligare/snyggare/sexigare kalsonger? Antingen vanliga boxers i lite skönare microfiber-material eller kanske rent av lite spets, see-through eller string? 

Och nej, jag vill inte köpa trosor och ha dem istället för kalsonger men nog måste det finnas större utbud än bara boxers i bomull någonstans?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Sexiga kalsonger - var hittar man det?
  • Carambolan

Följer tråden. Min man har önskat sig snygga kalsonger men jag tycker att allt man hittar i sexbutiker ser så extremt spexigt och töntigt ut. Skulle vilja hitta några som är "vardagssexiga", inte maskeradsexiga.

• Mrs Okänd

Jag har köpt vanliga till min man i microfiber, min favvo är hans svart med tunna vita streck. Men jag gillar det där mjuka hala materialet. Dock skulle jag ALDRIG vilja se honom i spets. jag gillar kalsonger som är heltfärgade och gärna mörka. Och de ska sitta åt så man ser paketet. Inget som är sladdrigt. Jag tror att jag köpt alla kalsonger till min man.

• hjbrodin
    Mrs Okänd skrev 2016-07-01 12:34:05 följande:

Jag har köpt vanliga till min man i microfiber, min favvo är hans svart med tunna vita streck. Men jag gillar det där mjuka hala materialet. Dock skulle jag ALDRIG vilja se honom i spets. jag gillar kalsonger som är heltfärgade och gärna mörka. Och de ska sitta åt så man ser paketet. Inget som är sladdrigt. Jag tror att jag köpt alla kalsonger till min man.

Ja, smaken är ju som baken, men var har du köpt de vanliga i microfiber?
  • Rumpi

Uppercut.se har ett stort urval av lite härligare underkläder för män. Mitt favvomärke är Doreanse som har både mikrofiber och string. Välsydda och väldigt sköna string och briefs.

• Anonym (Kina)

kolla på lightinthebox, en kinasida som har det mesta.
    Jag har köpt flera par där, leverans på 2-3 veckor.

• Anonym (Frida)

Sexiga kalsonger hittar man på en sexig man.

Microfiber andas inte lika bra som bomull och tål oftast bara 40 grader.

Alla får ha sin smak men en man i spets skulle jag ha svårt att tända på.

• Rumpi
    Anonym (Frida) skrev 2016-07-02 08:59:37 följande:

Sexiga kalsonger hittar man på en sexig man.

Microfiber andas inte lika bra som bomull och tål oftast bara 40 grader.

Alla får ha sin smak men en man i spets skulle jag ha svårt att tända på.

Vad har mikrofiber med spets att göra????
    Mikrofiber är fantastiskt skönt att ha på sig, jag kan inte drömma om att använda bomullsunderkläder mer. Det är ett problem att underkläder oftast endast går att tvätta i 40 grader, det gäller inte bara mikrofiber utan även många i bomull. För att få bort äggviteämnen måste man tvätta i 60 grader.
  • Anonym (Frida)

Rumpi skrev 2016-07-02 09:11:43 följande:[/Vad har mikrofiber med spets att göra????

Mikrofiber är fantastiskt skönt att ha på sig, jag kan inte drömma om att använda bomullsunderkläder mer. Det är ett problem att underkläder oftast endast går att tvätta i 40 grader, det gäller inte bara mikrofiber utan även många i bomull. För att få bort äggviteämnen måste man tvätta i 60 grader.[/quote]

Spets och microfiber hänger ihop genom att ts letade efter kalsonger i "mikrofiber, kanske rentav lite spets".

• Tjärpapps

Krävs det inte sexpack/eller åtminstone platt mage och stort paket för att kalsongen ska va sexig? Vältränad röv också.

Svar på tråden Sexiga kalsonger - var hittar man det?