Positivt test, sen blödning?? Jag förstår ingenting!
Alltså åh jag blir GALEN! Nu ska jag försöka göra detta så kort som möjligt. I ca 5 dgr har jag haft starkt illamående och väldigt ömma bröst, reagerade på detta då dessa tecken varit de främsta vid mina två andra graviditeter. Jag försökte vifta bort det då jag har kopparspiral och minsann inte kan bli gravid med det, men de senaste dagarna har illamåendet bara tagit över, och jag är så himla känslig för hormonförändringar, har vetat direkt när jag var gravid de andra 2 gångerna. Så jag tog ett cb test igår på kvällen, visade svagt pos. Svagt. Men det var där. Jaha tänker jag. Sen med mensen var jag också, 2 dagar över. Jag hade en mindre sammanbrott igår över att ha blivit gravid, men lugnades av sambon under kvällen. Sen idag på morgonen så helt plötsligt börjar jag blöda! Inte så jätte mycket men relativt mycket. Ingen av den mensvärk jag brukar ha, lite molande ont men inget farligt. Jaha tänker jag igen. Tar sedan (på dagen) ett digitalt cb test som visar EJ GRAVID.
Jag fattar verkligen noll. Snälla, snälla ni som varit med om samma sak/har en aning, vad är det som händer?? Skulle uppskatta ett svar otroligt mycket!!