• Anonym (XXX)

Min flickvän blev spankad av äldre man

Lång historia kort, jag och min tjej har vart tillsammans i snart två år och vi har fantastiskt sex. Hon är 24 och jag är 36.

I våras kom jag med förslag om att vi skulle vidga våra vyer lite och annonsera om att träffa en äldre man som skulle få ge henne smisk på rumpan med handflatan. Ingen av oss hade någonsin gjort något liknande. Hon var lite tveksam till en början men efter att vi pratat igenom ett upplägg som vi båda tyckte var ok så ville hon testa det. Upplägget i korta drag bestod i att den vi träffade var endast tillåten att smeka samt spanka henne på rumpan med handflatan, inget annat. Hon ville inte visa några intima. Hon ville ha på sig en body. Jag och han skulle turas om att ha henne över knät. Efter ett tag hittade vi en äldre man som vi tyckte verkade ok. En sen lördagkväll åkte vi över till honom och genomförde det vi ville testa. Hon hade ögonbindel under hela tiden och var klädd i en body. Vi startade med att umgås lite med honom och drack några drinkar. Sen gick hon in på toaletten och bytte till en body och tog på sig ögonbindel. Hon låg över hans knä och sedan i mitt knä några vändor. När hon låg över mitt knä efter några vändor så frågade jag henne om jag fick knäppa upp hennes body i grenen. Hon svarade ja, jag vart helt chockad över svaret. Jag smekte henne när hon låg över mitt knä och jag kände hur våt hon var. Den äldre mannen vart sjukt kåt så han tog fram kuken och runkade. Han kom efter ca 2min. Detta såg inte min tjej, hon visste inte att han gjorde det heller. Vi rundade av och tog taxi hem. Hemma så drack vi lite och pratade igenom våran kväll. Hon berättade att hon var väldigt nervös till en början men vart kåt efter ett tag. Sen berättade jag för henne att han hade runkat och kommit. Jag sa dessutom att han var väldigt välutrustad. Såg på henne att hon vart sjukt upphetsad av att höra detta.

Vi har pratat om att göra det igen med samma person men inte bestämt något än. Vad jag märker är dock att hon inte är lika hård på våra regler som sist. Hon har sagt att hon kan tänka sig ha sex med mig med honom som åskådare samtidigt som han runkar och hon tar av sig ögonbindeln. Men inget sexuellt med den äldre mannen. Det som oroar mig är att hon ändrat inställning kring våra regler, oroar mig för att hon vill göra mer än det hon sagt. Vad ska jag göra? Vågar jag genomföra det här igen?

• Svar på tråden Min flickvän blev spankad av äldre man
  • Schack73

Ingen av er ska göra något som inte känns bra. Prata igenom allt igen och se till att ni har regler ni är överens om innan ni gör något mer. Jag kan tänka mig att det var mer upphetsande för din flickvän än hon trodde det skulle vara och nu vill hon utforska mer.

• Anonym (oja)

Hade min tjej läst detta så hade hon blivit galen, det är precis så hon skulle vilja göra.

• Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (XXX) skrev 2016-07-02 07:19:57 följande:

Lång historia kort, jag och min tjej har vart tillsammans i snart två år och vi har fantastiskt sex. Hon är 24 och jag är 36.

I våras kom jag med förslag om att vi skulle vidga våra vyer lite och annonsera om att träffa en äldre man som skulle få ge henne smisk på rumpan med handflatan. Ingen av oss hade någonsin gjort något liknande. Hon var lite tveksam till en början men efter att vi pratat igenom ett upplägg som vi båda tyckte var ok så ville hon testa det. Upplägget i korta drag bestod i att den vi träffade var endast tillåten att smeka samt spanka henne på rumpan med handflatan, inget annat. Hon ville inte visa några intima. Hon ville ha på sig en body. Jag och han skulle turas om att ha henne över knät. Efter ett tag hittade vi en äldre man som vi tyckte verkade ok. En sen lördagkväll åkte vi över till honom och genomförde det vi ville testa. Hon hade ögonbindel under hela tiden och var klädd i en body. Vi startade med att umgås lite med honom och drack några drinkar. Sen gick hon in på toaletten och bytte till en body och tog på sig ögonbindel. Hon låg över hans knä och sedan i mitt knä några vändor. När hon låg över mitt knä efter några vändor så frågade jag henne om jag fick knäppa upp hennes body i grenen. Hon svarade ja, jag vart helt chockad över svaret. Jag smekte henne när hon låg över mitt knä och jag kände hur våt hon var. Den äldre mannen vart sjukt kåt så han tog fram kuken och runkade. Han kom efter ca 2min. Detta såg inte min tjej, hon visste inte att han gjorde det heller. Vi rundade av och tog taxi hem. Hemma så drack vi lite och pratade igenom våran kväll. Hon berättade att hon var väldigt nervös till en början men vart kåt efter ett tag. Sen berättade jag för henne att han hade runkat och kommit. Jag sa dessutom att han var väldigt välutrustad. Såg på henne att hon vart sjukt upphetsad av att höra detta.

Vi har pratat om att göra det igen med samma person men inte bestämt något än. Vad jag märker är dock att hon inte är lika hård på våra regler som sist. Hon har sagt att hon kan tänka sig ha sex med mig med honom som åskådare samtidigt som han runkar och hon tar av sig ögonbindeln. Men inget sexuellt med den äldre mannen. Det som oroar mig är att hon ändrat inställning kring våra regler, oroar mig för att hon vill göra mer än det hon sagt. Vad ska jag göra? Vågar jag genomföra det här igen?

Känns en sådan utveckling inte bra, gör det inte.

Som du märkte så flyttar man lätt gränsen när man är kåt. Inget fel med det, men det måste kännas bra efteråt.. Många har svårt att acceptera sitt 'kåtbeteende' sen när de är 'normala'. Vi har accepterat våra 'kåt-jag' som en naturlig del av oss och slipper därför den känslan..

Fortsätter ni kommer ni nog gradvis märka att världen inte rasar för att hon runkar honom när ni har sex. Lätt att hon tar honom i munnen i stundens hetta, tex medan du knullar bakifrån. Vad händer då?

Regler ändras, men måste ändras tillsammans. Kom ihåg att DU flyttade gränsen över er gemensamma gräns utan att fråga henne. Tur för DIG att hon gick med på det i efterhand!
  • Anonym (;))

För att vara någon som inte är inne på spanking... Jag blev kåt av att läsa detta...
    Jag tror att hon är lika förvånad som du över hennes reaktion. Faktum är att även vi tjejer kan ha sex utan att få känslor, bara njuta av stunden. Så om ni vågar/vill, wow!

• driver28

Detta är ju lite som att öppna Pandoras ask... TS hade en lite kinky idé och riskerar nu att helt förlora kontrollen och bli omkörd av sin tjej som kanske är villig att ta detta låååångt mycket längre än TS tänkte sig...

Men gläntar man på locket så...

• fae

Ni verkar ju brista i kommunikationen, så du kan ju börja med att prata med henne igen, just om var gränserna ska gå. Jag tycker det är uppenbart att man måste vara helt överens och trygga innan man gör såna här typer av saker. Dessutom var det ju du som själv flyttade gränsen utan att veta om hon var med på det. Inte direkt okej va? Du hade tydligen tur där men iom det fick du nu mer än du är redo för. Det låter inte alls som en god idé för dig att gå vidare med detta.

• Pussan

Behöver du oroa dig? Detta är ju något ni gör tillsammans för att det gör er kåta. Inte så att hon är otrogen eller går bakom din rygg.
    Jag förstår din tjej, jag hade också blivit sjukt kåt av att höra att en välutrustad man satt och runkade och sprutade någon meter ifrån mig, pga mig. Och jag förstår att hon vill se det framför sig medan du knullar henne, det är ju grymt upphetsande. 

• Anders 386
    fae skrev 2016-07-02 14:12:24 följande:

Ni verkar ju brista i kommunikationen, så du kan ju börja med att prata med henne igen, just om var gränserna ska gå. Jag tycker det är uppenbart att man måste vara helt överens och trygga innan man gör såna här typer av saker. Dessutom var det ju du som själv flyttade gränsen utan att veta om hon var med på det. Inte direkt okej va? Du hade tydligen tur där men iom det fick du nu mer än du är redo för. Det låter inte alls som en god idé för dig att gå vidare med detta.

Brista i kommunikationen? Tycker jag verkligen inte det låter som..
    Tvärtom så låter det som ni har en utmärkt kommunikation som gör att ni kan utforska era gränser gemensamt under kontrollerade former. Fortsätt så...Solig
  • fae
    Anders 386 skrev 2016-07-05 14:49:42 följande:

Brista i kommunikationen? Tycker jag verkligen inte det låter som..

Tvärtom så låter det som ni har en utmärkt kommunikation som gör att ni kan utforska era gränser gemensamt under kontrollerade former. Fortsätt så...

Men då noterar jag din åsikt där då? Personligen tycker jag inte det låter särskilt bra eller kommunikativt att TS självmant tar sig friheten att rubba gränsen, vilket öppnar en dörr han uppenbarligen inte var redo för, sedan förståeligt nog oroar sig för att flickvännens gränser inte kommer stanna där hon säger. Hade han kunnat prata med henne om denna oro skulle han väl inte startat tråden.
  • Anonym (XXX)

Någon som skrev att min flickvän sög och runkade av denna man vilket inte stämmer. Det vill ingen av oss ska hända. Vi har pratat igenom det som skedde sist och det känns ok för oss båda. Vi har också pratat om att ej ändra våra gränser vilket delvis ägde rum sist. Om vi gör om detta igen så pratar vi igenom det innan vad som ska ske. Vi har fortfarande samma gränser om vi träffar någon som vi hade vid vår senaste träff.

Jag kan dock ändå känna en viss oro att man flyttar dessa gränser när man är kåt, gäller både mig och min flickvän.

Hon har dock sagt att hon skulle tycka det var ok för henne att kolla på honom när han runkar. Kanske kan oroa mig en aning.

Svar på tråden Min flickvän blev spankad av äldre man