Min flickvän blev spankad av äldre man
Lång historia kort, jag och min tjej har vart tillsammans i snart två år och vi har fantastiskt sex. Hon är 24 och jag är 36.
I våras kom jag med förslag om att vi skulle vidga våra vyer lite och annonsera om att träffa en äldre man som skulle få ge henne smisk på rumpan med handflatan. Ingen av oss hade någonsin gjort något liknande. Hon var lite tveksam till en början men efter att vi pratat igenom ett upplägg som vi båda tyckte var ok så ville hon testa det. Upplägget i korta drag bestod i att den vi träffade var endast tillåten att smeka samt spanka henne på rumpan med handflatan, inget annat. Hon ville inte visa några intima. Hon ville ha på sig en body. Jag och han skulle turas om att ha henne över knät. Efter ett tag hittade vi en äldre man som vi tyckte verkade ok. En sen lördagkväll åkte vi över till honom och genomförde det vi ville testa. Hon hade ögonbindel under hela tiden och var klädd i en body. Vi startade med att umgås lite med honom och drack några drinkar. Sen gick hon in på toaletten och bytte till en body och tog på sig ögonbindel. Hon låg över hans knä och sedan i mitt knä några vändor. När hon låg över mitt knä efter några vändor så frågade jag henne om jag fick knäppa upp hennes body i grenen. Hon svarade ja, jag vart helt chockad över svaret. Jag smekte henne när hon låg över mitt knä och jag kände hur våt hon var. Den äldre mannen vart sjukt kåt så han tog fram kuken och runkade. Han kom efter ca 2min. Detta såg inte min tjej, hon visste inte att han gjorde det heller. Vi rundade av och tog taxi hem. Hemma så drack vi lite och pratade igenom våran kväll. Hon berättade att hon var väldigt nervös till en början men vart kåt efter ett tag. Sen berättade jag för henne att han hade runkat och kommit. Jag sa dessutom att han var väldigt välutrustad. Såg på henne att hon vart sjukt upphetsad av att höra detta.
Vi har pratat om att göra det igen med samma person men inte bestämt något än. Vad jag märker är dock att hon inte är lika hård på våra regler som sist. Hon har sagt att hon kan tänka sig ha sex med mig med honom som åskådare samtidigt som han runkar och hon tar av sig ögonbindeln. Men inget sexuellt med den äldre mannen. Det som oroar mig är att hon ändrat inställning kring våra regler, oroar mig för att hon vill göra mer än det hon sagt. Vad ska jag göra? Vågar jag genomföra det här igen?