Bim 16 juli, någon mer kring detta datum?
Med spänning inväntar vi utebliven mens...hoppas hoppas! Några fler som har bim kring samma datum och vill följas åt vad gäller symtom, tankar och bara allmänt kunna prata av sig och få sympati på vägen?
Med spänning inväntar vi utebliven mens...hoppas hoppas! Några fler som har bim kring samma datum och vill följas åt vad gäller symtom, tankar och bara allmänt kunna prata av sig och få sympati på vägen?
Bim 18 juli här:)
Jag har med 16/7! Har mått illa och haft ont i magen i flera dagar. Jag har dock hört att man inte ska ha så tidiga symptom så jag tror att jag inbillar mig :-P
Berätta mer om ditt läge!
När ska du testa för första gången?
Jag tror att jag hade äl i lördags och hade sex då samt fyra dagar innan men inte efter.. idag hade jag kletig flytning för första gången. Kan det va idag jag hade äl egentligen då?
Jag kände också av min äl i lördags och söndags. Vi hade sex natten till onsdag och natten till lördag. Just med äl är jag så kass på! Tror att när man har äl-smärta så lossnar ägget. Men har läst att det kan ta upptill 36h för ägget att lossna. Så mitt ägg lossnade antingen lördags söndags eller idag. Nu har jag bara lite molnande emellanåt.
Lillesmultronet: hur vart ert sexande runt äl?
Hej, BIM 15 juli.
Hade sex på äl dagen och flera gånger innan. Så får hoppas på ett plus.. :)
Ska testa den 11. Då är det 10 dagar efter äl, symptomer har jag inga än. Men man kan inte heller få så tidigt. Har bara lite molande värk i magen.. Men kanske för att jag ätit lite för mycket av något.. Får se den 11 juli! :))
Lillesmultronet: hur vart ert sexande runt äl?
Vi kunde inte mysa på Äl-dagen då min man är resande i arbetet. Så jag hoppas verkligen vi lyckas denna gång genom att ha sex 1-3 dagar innan äl. Vi har 2 pojkar som blev till på andra resp. Första försöket. Så nu känns det extra svår då vi är inne på försök nr 3.
Jag tänker testa mig på bimdagen eller dagarna efter, alltså 16 juli eller 17-19 juli!
Ja det är väl bäst att vänta även om jag gärna skulle vilja testa innan idag spänner det något enormt i magen, känns som sendrag i livmodern typ. Väldigt nyfiken på vad detta är om det inte är en baby. Men man ska ju som sagt inte kunna känna något än...
Så det är säkert bara gaser ???? :-P