• youngmother

Ensam mamma

Jag har en son som fyller 6 år i år. och jag har honom varannan vecka, Nu är det ju så att jag har varit ensam och singel sedan hans pappa och jag gick isär för 5 år sedan nu,

Vill bara se om det är fler i min situation som har en son som verkar längta tills att hans mamma/pappa ska träffa någon? 
    Min son frågar mig ofta när jag ska gifta mig och framförallt om jag ska gifta mig med hans pappa. men även om jag är kär i någon etc. 

jag är väldigt ensam och jag saknar absolut en man i tillvaron men jag vet inte om jag träffar fel män eller om det är mig det är fel på bara så ingen är intresserad.. 

Finns det fler? 

Mvh ensam mamma :) 

• Svar på tråden Ensam mamma
  • Anonym (Hejhopp!)

Varit själv sen jag separerade för 6 år sen, men min son är tvärtom. Han vill inte att jag träffar någon ny, så den dagen jag är redo kommer det bli jobbigt för honom. Men han har ju frågat om jag är kär i någon och varför jag inte är det

• Anonym (typ)

Jag och sonens pappa gick isär för 4,5 år sen och jag har varit singel sen dess. Sonen är här på halvtid, men jag har även en treåring (insem) på heltid så jag har inte riktigt tid att dejta...
    Barnen har aldrig pratat om att jag borde träffa någon annan men de ser mig och sonens pappa som deras familj båda två.

• youngmother

Nej alltså jag tycker det är konstigt, är ju rädd över att det påverkar han eller om han känner av att jag känner mig ensam. Hans pappa har ju inte heller träffat någon ny sedan vi gick isär. Om sonen saknar "mamma, pappa och barn" grejen ????

Svar på tråden Ensam mamma