JAG TROR MIN MAMMAS KOMPIS VILL HA SEX MED MIG
Så här ligger det till, min mammas kompis är ganska snygg men har ett otroligt dåligt sex liv.(det vet jag för att min mammas kompis har en kille och dem har vart ihop i 18år men hon vill ut ur förhållande men hon vet inte hur. Men back to the real deal. Vi är nämligen på en resa just nu med 2 familjer totalt, När inte hennes kille är i närheten skämtar hon typ Hahaha det var länge sen jag fick snopp osv. Vi brukar kolla på varandra med speciella blickar(svårt att förklara). Min idee är att åka hem till henne och plinga på och säga att jag hade tråkigt eller köpa någon present till deras son som är 11år, sen har dem en dotter på 15 år, hur som helst och om hon är ensam hemma så drar jag fram en kondom om hon blir chockad och blir arg eller något då garvar jag och säger det här är till dig och din kille lyxa till det ikväll för dem har sällan sex samt hon är ganska skön som person , om någon har en bättre idee shoout så skulle det hjälpa mig eller om man kan förbättra min idee men mitt mål är att ha sex med henne. Btw är 18 ser bra ut har pengar pga jobb o körkort o hela köret, och hon är 42 , hjälpa!