• Längtar efter en bebis

Pergotime dubbel kur första gången . Risk för tvillingar ?

Heej tjejer skulle va hemskt taaacksam att hur många som helst kunde ge mig svar & hjälpa mig ..

De så tog första enkel kur juni men tyvär blev de inget fick min mens nu och min läkare skrev ut till mig pergotime dubbel kur nu men ingen anning hur man ska ta dom ?

Tar man båda på en gång eller en på morgonen en på kvällen ?

Och jag fick min mens 6 juli men min läkare säger ska ta tabletterna från med 9 juli är det inte toook för tidigt är det inte 5 dagen man ska börja ??

Sista fråga ni som fick tvillingar hur många ägg och hur stora ? :)

• Svar på tråden Pergotime dubbel kur första gången . Risk för tvillingar ?
  • Jasmin Karlsson

Du kan ta två tabletter på en gång.
    Det vanligaste är att starta på femte dagen i cykeln. Du ska ta dem som läkaren ordinerat och fråga varför han/hon ordinerat det så för just dig.

• Längtar efter en bebis

[quote=76778133][quote-nick]Jasmin Karlsson skrev 2016-07-07 20:46:37 följande:[/quote-nick]Du kan ta två tabletter på en gång.

Det vanligaste är att starta på femte dagen i cykeln. Du ska ta dem som läkaren ordinerat och fråga varför han/hon ordinerat det så för just dig.[/

Okeeej Taack för ditt svar :)

Har du gått igenom något med Pergo själv ?

• Längtar efter en bebis

[quote=76778438][quote-nick]Jasmin Karlsson skrev 2016-07-07 22:07:54 följande:[/quote-nick]Ja, jag har tagit flera kurer utan framgång. Men jag har två barn tack vare IVF :)[/

Ooh såå roligt :)

Jag själv för 2 år sen blev gravid på första enkel kur :) har en dotter nu på 1 år så försöker vi igen denna gång fick direkt dubbel haha :)

Svar på tråden Pergotime dubbel kur första gången . Risk för tvillingar ?