• SaandraL

Vita arkivet!!

Min svärmor gick bort otroligt hastigt i söndags och vi är 4 stycken som vet att hon har sagt att hon har skrivit i vita arkivet, men vi hittar det inte någonstans!! Har ni några tips på vart man kan förvara det? Vill man hålla det gömt?

• Svar på tråden Vita arkivet!!
  • SaandraL
    MissHelene skrev 2016-07-07 22:55:53 följande:

Jag har mitt online. Så hör med begravningsbyrån om dom ev vet :)

Vi gjorde det idag, men det hade inget registrerat. Vilket är konstigt för hon var väldigt mycket för att skriva saker på datorn :/
  • SaandraL
    Namnlös2015 skrev 2016-07-07 22:50:22 följande:

Begravningsbyrå

Bank

Bankfack

Jurist

Online?

Har kollat allt det idag :/ finns ingenstans.. och har vänt upp och ner på huset.
  • MissHelene
    SaandraL skrev 2016-07-07 23:05:32 följande:
    Vi gjorde det idag, men det hade inget registrerat. Vilket är konstigt för hon var väldigt mycket för att skriva saker på datorn :/
    D här kanske e en dum fråga men har ni kikat på hennes dator då? :) jag hade en kompis som hade flera ifyllda vita arkivet på div olika ställen i lägenheten. Med olika önskemål så d blev lurigt att uppfylla, allra helst då vi hittade d ca 1 vecka innan begravningen.
    Har inte svärmor gett ngn ledtråd hur hon vill ha det då? Jordfästning lr kremering, grav lr lund etc, tänkte om ni måste börja planera innan ni hittar papperen:)
Svar på tråden Vita arkivet!!