Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Mjo

Me-and-I Party

Ikväll ska jag på Me-and-I party hos grannen. Har kollat in deras hemsida och det är ju verkligen annorlunda kläder, 70-talsinspirerat. En del är jättehäftiga andra mindre fina. Har hittat två tröjor, en till Tilde och en till Emil som jag har tänkt köpa. Dyra är dom men det är ju inte så ofta man handlar sådana här kläder.

Den här tröjan har jag tänkt till Tilde: www.meandi.se/plagg.asp
    Någon av dom här till Emil : www.meandi.se/plagg.asp
    www.meandi.se/plagg.asp. Har dock inte bestämt mig för vilken av dom. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Me-and-I Party
  • Mjo

Jennie Brunflo.

Jag är också jättesugen på den här klänningen (www.meandi.se/plagg.asp) fast i rosa till Tilde, men det känns lite häftigt att lägga ut 310:- då hon bara kommer att kunna ha den i sommar (blir 1 år på söndag).

• mludvigs

Eller i Nacka! Jag vill oxå!

• Göteborgstjej

Oj så fina kläder...

• Godisgrodan

Jag var på Me & i party förra veckan och kläderna är ännu finare i verkligheten!
    Min son har en tröja och en body från höstkollektionen och dom ser fortfarnade ut som nya fast dom är tvättade massor, så det är verkligen bra kvalite.
    Nu har jag beställt två tröjor och strumpor till honom, synd bara att det är så dyrt annars skulle jag nog köpa ännu fler!!

• Mjo

Tanken var ju igår att vi skulle vara hos grannen på detta me-and-I-party. Hon ringde mig när jag var på väg hem från jobbet och berättade att sonen fått magsjuka och undrade om vi kunde vara hos oss istället. Hon hade fixat allt fika, så det gick bra.
    Till Tilde köpte jag denna tröjahttp://www.meandi.se/plagg.asp, och den här rosa hatten www.meandi.se/plagg.asp
    Emil var ju hemma så han valde denna tröja, i grönt. www.meandi.se/plagg.asp

Svar på tråden Me-and-I Party