• Man1967

Finns det något svenskt forum för cuckold/hotwife? Vill hitta andra intresserade.

Så tips, tack!

• Svar på tråden Finns det något svenskt forum för cuckold/hotwife? Vill hitta andra intresserade.
  • Anonym (:))

Kika in på knullkontakt, där finna det alla möjliga olika människor med minst lika många olika böjelser :)

• Man1967
    Anonym (:)) skrev 2016-07-09 20:43:47 följande:

Kika in på knullkontakt, där finna det alla möjliga olika människor med minst lika många olika böjelser :)

Nja, är inte ute efter kontakter utan mer ett forum för folk med denna läggning....
    Man1967 skrev 2016-07-09 21:10:31 följande:
    Nja, är inte ute efter kontakter utan mer ett forum för folk med denna läggning....
    Ja du får nog lättare svar på ditt önskemål där än på familjeliv, lite så jag tänkte, där om någonstans kan du få svar på vart du hittar ett sånt forum \(^^)/
  • Man1967
    Anonym (:)) skrev 2016-07-09 23:25:00 följande:

Ja du får nog lättare svar på ditt önskemål där än på familjeliv, lite så jag tänkte, där om någonstans kan du få svar på vart du hittar ett sånt forum \(^^)/

Man får mest en massa värdelösa kontaktförslag på såna sajter...
    Man1967 skrev 2016-07-09 23:31:27 följande:
    Man får mest en massa värdelösa kontaktförslag på såna sajter...
    Sånt går inte att undvika någonstans tycker jag^^
  • Man1967
    Anonym (wannabe) skrev 2016-07-12 14:33:28 följande:

Det finns ett nätverk (typ forum) på darkside.se 

men medlemmarna är tyvärr inte så aktiva där, finns dock mycket läsning sen förut. 

Jag saknar också en mötesplats för den här typen av sexfantasier. Jag brukar hänga litegran på ourhotwives.org som är amerikansk i grunden men med många medlemmar från andra länder också. Där är det stor aktivitet och man kan läsa, följa och prata med dom som håller på starta eller just startat sin cuckloldresa, extremt tändande!!

Stort tack för tipset:)
  • Anonym (MAN88)
    Man1967 skrev 2016-07-12 14:59:32 följande:
    Stort tack för tipset:)
    Jag kan tipsa dig om att besöka psyket, där kan det nog finnas en del män som dig  som tänder på sånt som du gör.
    Det finns säker forum på nätet där män med liknande sjukdomar som du har kan diskutera era sjuka fantasier.

Men om du ska vara ärlig mot dig själv så kanske det egentligen inte är så att du vill se din fru men en annan man utan att du helt enkelt själv tänder på att ha nakna män nära dig, du kanske rent av får ståfräs av att titta på nakna gubbar på Internet?
  • Man1967
    Anonym (MAN88) skrev 2016-07-12 17:06:46 följande:

Jag kan tipsa dig om att besöka psyket, där kan det nog finnas en del män som dig  som tänder på sånt som du gör.

Det finns säker forum på nätet där män med liknande sjukdomar som du har kan diskutera era sjuka fantasier.

Men om du ska vara ärlig mot dig själv så kanske det egentligen inte är så att du vill se din fru men en annan man utan att du helt enkelt själv tänder på att ha nakna män nära dig, du kanske rent av får ståfräs av att titta på nakna gubbar på Internet?

Haha, ditt fula lilla nättroll med homofamtasier. Mobba bakom skrivbordet vågar du din lilla fjant. Kom ut i verkligheten så ska jag visa dig lite 45-terapi!

Varför ens gå in och kommentera liksom, alla tänder på olika saker och garanterat du med om d så e på vaniljsex. Tröttsam kille
  • Anonym (Ha Ha)

Ha ha ha, du vet nog vad du talar om!
    Tänk dock på att trådskaparen troligtvis sitter och driver med folk, finns liknande trådar med samma stil som beskriver hur dom vill att deras fruar ska vara otrogna, delta i gruppsex, osv
  • Anonym (miss)

Börja med att göra detta hemma testa med sexleksaker dildos ni fantiserar om att ha en swinger/Cuckold sedan kanske ni bjuder hem en man som ni chattat med i någon dejting sida ett tag som ni känner er bekväm med och börjar med det för att sedan kunna utveckla det vidare och gå på en riktig Swingerclub,

Jag och min man gjorde så, var det bästa jag gjort jag hittade en kille som jag chatta med på www.knullparadiset.se han kom hem och knullade mig framför min man och min man blev så upphetsad av tanken att han kom av att bara kolla på mig.

Svar på tråden Finns det något svenskt forum för cuckold/hotwife? Vill hitta andra intresserade.