• MaddeEng

Hjälp !!

Hej jag tog detta test igår men kan lixom inte inse att det är sant utan känns som jag inbillar mig ?! Vad säger ni är det ett plus ? Vad händer nu i så fall ?! Känns som det är för bra för att va sant !

• Svar på tråden Hjälp !!
  • MaddeEng
    Eili skrev 2016-07-10 15:18:23 följande:

Det är ett solklart plus! Grattis! :)

Tack behövde höra det ! ??
  • aleakim

Kam nog inte bli starkare än sådär :)

Grattis!

I morgon kan du ringa mvc och boka tid för inskrivning och hälsosamtal, är ju semestertider så det är lika bra att ringa direkt.

• MaddeEng
    aleakim skrev 2016-07-10 15:33:33 följande:

Kam nog inte bli starkare än sådär :)

Grattis!

I morgon kan du ringa mvc och boka tid för inskrivning och hälsosamtal, är ju semestertider så det är lika bra att ringa direkt.

Tack !!! Tyvärr är jah i magaluf och ska va här på

Bartender kurs till den 29de och nej slut med festandet för mig ska meddela skolan imorgon så jag inte ska behöva va med på alkohols testerna :) kan inte ringa blir för dyrt :(
  • aleakim
    MaddeEng skrev 2016-07-10 15:37:56 följande:

Tack !!! Tyvärr är jah i magaluf och ska va här på

Bartender kurs till den 29de och nej slut med festandet för mig ska meddela skolan imorgon så jag inte ska behöva va med på alkohols testerna :) kan inte ringa blir för dyrt :(

Då får du ringa när du kommer hem helt enkelt då, det är ju ingen fara egentligen :)

Enda du ska ha i åtanke är att om du vill göra kub så kan det vara långa väntetider och du hinner bli för långt gången. Men nu antar jag att du är ganska ung? Då är det ju inte så vanligt att göra kub ändå :)
  • MaddeEng

[quote=76786298][quote-nick]aleakim skrev 2016-07-10 15:42:08 följande:[/quote-nick]Då får du ringa när du kommer hem helt enkelt då, det är ju ingen fara egentligen :)

Enda du ska ha i åtanke är att om du vill göra kub så kan det vara långa väntetider och du hinner bli för långt gången. Men nu antar jag att du är ganska ung? Då är det ju inte så vanligt att göra kub ändå :)

Mm får tyvärr bli så ! Är 20 så tror inte det kommer bli något fel :) mer som säger motsatsen :) men ja första barnet kan bli lite pirrigt !

Svar på tråden Hjälp !!