• GrönaDruvan

Någon mer som hade äl 9/7 och väntar med spänning på plus nu?

Hade glad gubbe på testet igår natt. Fick sexat till det dagen innan, på natten när jag tog testet och igår kväll.
    Hade missfall 30 april och detta är första äl efter det...vill så gärna bli gravid!!!

• Svar på tråden Någon mer som hade äl 9/7 och väntar med spänning på plus nu?
  • GrönaDruvan

Kul att vi är fler! När tror ni att ni att ni har bim? Själv har jag inte alls koll. Äl kom på dag 23 denna gången, brukar vara dag 14... Tror cykeln flummat ut lite efter missfallet.
    Har försökt sen dec-14, så vill verkligen att det tar sig nu!!
    Har två barn sen innan på 6 och 7, och det tog sig på 3e och 1a försöket, så det här känns extremt jobbigt.

• 3hjärtan

Mellan 22- 26 /7 bör min mens komma men hoppas den uteblir.

Började i juni så är 2a försöket nu. Har blivit snabbt gravid med mina 3 barn så Hr en känsla att det dröjer denna gång. Mina barn är 5,7 och 9 år.

• 3hjärtan

Har ni kolla på dessa stickor ? Gav utslag lördag kväll, hade jag äl då alltså?

• Tussilago6

Jag har bim den 22/7, min cykel brukar vara ganska exakt. Känns som låååånga tio dagar!

Jag har fem barn sedan tidigare, med alla dom har jag blivit jättelätt gravid, första försöket eller knappt planerat. Men då var jag ung och fertil, verkar inte gå lika lätt nu. Fast jag är bara på tredje försöket iofs, men jag har inga större förhoppningar denna månad. Känns som om det kommer ta några månader till, men man vet ju aldrig.

Det syns ingen bild 3hjärtan

• GrönaDruvan

Nu börjar man känna efter och tänka och fundera, fast man vet att det är alldeles för tidigt!!
    Igår morse fick jag en liten blödning och hade ljusrosa flytningar från och till hela dagen. Det är skumt. Tänkte direkt att det skiter sig nu igen, eftersom jag har missfallet i tankarna och alla småblödningar jag hade i samband med det...
    Har igår och idag haft mycket stickningar i "tjejmagen", och det känns positivt, men kan ju också vara precis vad som helst.
    Är det nåt jag lärt mig efter alla dessa månader så är det att symptom kan vara precis vad som helst och ingenting.

Vad gäller stickorna så har man väl äl 24-48h efter man fått glad gubbe.

• Tussilago6
    GrönaDruvan skrev 2016-07-12 11:17:16 följande:

Nu börjar man känna efter och tänka och fundera, fast man vet att det är alldeles för tidigt!!

Igår morse fick jag en liten blödning och hade ljusrosa flytningar från och till hela dagen. Det är skumt. Tänkte direkt att det skiter sig nu igen, eftersom jag har missfallet i tankarna och alla småblödningar jag hade i samband med det...

Har igår och idag haft mycket stickningar i "tjejmagen", och det känns positivt, men kan ju också vara precis vad som helst.

Är det nåt jag lärt mig efter alla dessa månader så är det att symptom kan vara precis vad som helst och ingenting.

Vad gäller stickorna så har man väl äl 24-48h efter man fått glad gubbe.

Kan ha varit nidblödning kanske? Lite tidigt, men ägget KAN fästa efter tre dagar. Hoppas!

Ja symtom ja, dom senaste två månaderna så har jag varit helt säker på att jag varit gravid, otvivelaktiga symtom, men nej då, mensen kom på utsatt dag... Nu måste jag bara strunta i att känna efter.
  • GrönaDruvan

Hur går det för er? Känner ni nåt?
    Själv går jag och väntar på symptomen jag kände när jag blev gravid nu innan missfallet..åksjuk och jätteömma bröstvårtor.
    Känner inget sånt just nu...
    Däremot har jag haft molvärk sen äl, igår stack det i magen och hade väldigt ont i några timmar. Har haft magsyra ett tag nu och det känns precis som det gjorde förra gången i livmodertappen, ett ilande. (Vet inte om det är bra iof)
    Idag har jag känt ett slags illamående.
    Men, men vem vet vad det är. Jag hoppas ju verkligen på plus. Beställde test nu idag iaf, kunde inte hålla mig. Vill testa tidigt denna gången... Haha

• 3hjärtan

Ska ha mens på fredag. Hade köpt hem test man kan kolla tidigt men det visade negativt

Svar på tråden Någon mer som hade äl 9/7 och väntar med spänning på plus nu?