• Anonym (Förvirrad)

Instagram sökning försvinner inte

Min pojkvän har tidigare sökt efter en tjej på instagram, vi kallar henne för Karin.

Efter en händelse i våra liv så blockade han och tog bort Karin från sin instagram.

Men problemet är att varje gång man loggar in på hans instagram så har Karins instagramkonto hamnat längst upp i hans sökningar under spalten "överst".

Fastän man raderar sökningarna och hon försvinner från flödet så är hon där nästa gång man loggar in i alla fall.

Någon som vet varför hon fortsätter dyka upp överst i hans sökningar? (Trots raderade sök, blockat osv.)

Hon hamnar där som en jävla kickspark i ansiktet varje gång han loggar in ju.

• Svar på tråden Instagram sökning försvinner inte
  • Anonym (........)

Eh? Vad gör du ens inne på hans instagram?

• Anonym (Förvirrad)

Jag skrev inte att jag loggar in på hans någonstans i min text.

Jag skrev att hon dyker upp där trots att han blockat henne & jag undrade varför. Har du inget svar behöver du inte lägga energi och fråga orelevanta frågor som inte hör till saken.

• Anonym (Linda)

Konstigt! Har han testat av logga ut/logga in och/eller avinstallera programmet? Tänker att man kanske får man göra som med en dator som krånglar - starta om...

• Anonym (Förvirrad)

Ja han har gjort det. Men hon dyker upp titt som tätt.. Tycker det är riktigt konstigt. Hon är inte i fliken "personer" där man sökt på folkvisan hamnar bara i "överst" listan.

• Anonym (IG)

Så blir det ju bara om man nyligen har sökt på den personen. Så tyvärr ts, han fortsätter nog att kolla in hennes profil.

• Anonym (Förvirrad)

Nej det är inte för min skull han tog bort henne, handlar inte om något sådant utan hon är en "del sv familjen" så att säga men hon hsr begått väldigt dumma saker och nu blir min sambo sårad när han hela tiden blir påmind om vad hon gjort mot hans familj när hon inte försvinner. Han söker inte, jag hsr själv testat radera henne och sen är hon kvar ändå.

• Anonym (Hmm)

Det går att dölja. Håll i namnet så kmr de upp "dölj personen" eller nått sånt så försvinner hon från listan.

• Anonym (Förvirrad)

Tack, ska be honom testa.

Svar på tråden Instagram sökning försvinner inte