• Anonym (Olycklig)

Varför njuter jag inte av sexet som alla andra?

Hej!

Jag vet inte om det går att få svar på min fråga eller få lösning på mitt problem här men jag ger det en chans!

Det är så att jag njuter inte det minsta av sexet med min pojkvän! Vi båda är varandras första och relativt nydebuterade som sexuella (förlorade oskulden till varann 5 månader sen)! Innan han kommer in i mig känns allting ok, jag är blöt, upphetsad och kåt och allting men när han stoppar in sin penis försvinner allt det sköna...det känns ingenting nästan, känns som att peta sig i näsan eller örat med fingrarna, nästan! Ska det vara så? Jag vet ju att jag är hetro och vill ha sex, men jag njuter inte av det!

Ska det vara så? känner någon igen problemet jag har? blir det bättre? Och hur känns det för er, om det går eller om ni kan/vill, beskriv gärna er känsla av sexet? Svarahelst kvinnor!

• Svar på tråden Varför njuter jag inte av sexet som alla andra?
  • Anonym (Xyz)

Nej det ska ju inte vara så.
    Hur är det om du använder leksaker eller fingrar?

• Anonym (Wildrat)

De flesta kvinnor behöver få klitoris stimulerad hela tiden fram till orgasm. Att få det endast genom samlag är inte särskilt vanligt.

• Anonym (H)

Som skrivits tidigare behövs ju oftast klitorisstimulans för att få orgasm och så. Vi brukar göra så att han slickar eller fingrar mig så jag får komma först och sen går vi vidare till penetrationen. Det finns också positioner där ni kan komma åt din klitta samtidigt som han penetrerar. Doggy och rida t.ex. Testa er fram. Hur gör du när du onanerar?

Jag tycker dock att enbart penetration är rätt skönt det med. Jag tänker att han kanske är "för liten" eller du "för otight" för att det ska kännas ordentligt? Vad tror du? Sånt kan ju bli bättre med knipövningar. Eller så är vaginal penetration kanske inte din grej. Ni kan ju prova analt också om ni vill. Annars finns det så mycket annat kul ni kan göra, penetrationen är en så liten del som ofta får för mycket plats i dåligt sex.

Förmodligen har ni inte riktigt hittat hur ni vill ha det än. Våga kommunicera och testa nya saker. Lycka till!

• Anonym (Häpp)

Som skrivits innan kan det hjälpa med lite yttre stimulans, men har ni provat lite olika ställningar? Killen kommer djupare in i vissa, och om du rider honom kan du själv välja att antingen luta dig framåt eller bakåt så att han kommer åt på olika ställen i dig. Testa lite leksaker kanske ;) Men penetrationen är sällan orgasmskön precis i mynningen, det är längre in i slidan det händer (eller utanpå din kropp).

• Anonym (Olycklig)
    Anonym (H) skrev 2016-07-13 18:10:30 följande:

Som skrivits tidigare behövs ju oftast klitorisstimulans för att få orgasm och så. Vi brukar göra så att han slickar eller fingrar mig så jag får komma först och sen går vi vidare till penetrationen. Det finns också positioner där ni kan komma åt din klitta samtidigt som han penetrerar. Doggy och rida t.ex. Testa er fram. Hur gör du när du onanerar?

Jag tycker dock att enbart penetration är rätt skönt det med. Jag tänker att han kanske är "för liten" eller du "för otight" för att det ska kännas ordentligt? Vad tror du? Sånt kan ju bli bättre med knipövningar. Eller så är vaginal penetration kanske inte din grej. Ni kan ju prova analt också om ni vill. Annars finns det så mycket annat kul ni kan göra, penetrationen är en så liten del som ofta får för mycket plats i dåligt sex.

Förmodligen har ni inte riktigt hittat hur ni vill ha det än. Våga kommunicera och testa nya saker. Lycka till!

Slicka är skönt men han ska också få ut något av sexet, penetration är viktig för honom! Nej han är inte liten och jag är inte slapp! Problemet för mig är att jag känner ingen skönkänsla att känna penisen i mig, han njuter!
  • Anonym (Olycklig)
    Anonym (Häpp) skrev 2016-07-13 18:16:17 följande:

Som skrivits innan kan det hjälpa med lite yttre stimulans, men har ni provat lite olika ställningar? Killen kommer djupare in i vissa, och om du rider honom kan du själv välja att antingen luta dig framåt eller bakåt så att han kommer åt på olika ställen i dig. Testa lite leksaker kanske ;) Men penetrationen är sällan orgasmskön precis i mynningen, det är längre in i slidan det händer (eller utanpå din kropp).

Som svarade till föregående, nej han är inte liten! Vi har provat alla möjliga ställningar men det känns fortfarande oskönt :(
  • Anonym (Wildrat)
    Anonym (Olycklig) skrev 2016-07-13 19:15:13 följande:
    Slicka är skönt men han ska också få ut något av sexet, penetration är viktig för honom! Nej han är inte liten och jag är inte slapp! Problemet för mig är att jag känner ingen skönkänsla att känna penisen i mig, han njuter!
    Men då får han eller du smeka klitoris samtidigt som han penetrerar dig. Då blir det skönt för dig. Eller så får ni komma en i taget, det brukar också gå bra. Det är bara på film de får orgasm samtidigt varje gång...
  • Anonym (Häpp)

Är han på gränsen till för stor då? Provat lite glidmedel isf? Och hur är det med hans teknik? Är det mest in och ut i en rasande fart så är det sällan skönt ;)

Anonym (Olycklig) skrev 2016-07-13 19:17:46 följande:

Som svarade till föregående, nej han är inte liten! Vi har provat alla möjliga ställningar men det känns fortfarande oskönt :(

• Anonym (Olycklig)

Har inget med storleken att göra, läs hela trådtexten ordentligt är du snäll!

Anonym (Häpp) skrev 2016-07-13 19:25:20 följande:

Är han på gränsen till för stor då? Provat lite glidmedel isf? Och hur är det med hans teknik? Är det mest in och ut i en rasande fart så är det sällan skönt ;)

• Anonym (Häpp)

Då rekommenderar jag att du pratar med din pojkvän om tekniken. Eller gör slut och testar en ny för att se om det vlir skillnad. Sex är skönt när det görs på rätt sätt!

Anonym (Olycklig) skrev 2016-07-14 20:07:07 följande:

Har inget med storleken att göra, läs hela trådtexten ordentligt är du snäll!

Svar på tråden Varför njuter jag inte av sexet som alla andra?