• Äldre 14 Jul 18:35
    1771 visningar
    13 svar
    13
    1771

    Gravidbloggar

    Hej!
    Jag söker lite gravidbloggar att följa har ni några tips? Gärna någon som gått ungefär lika långt som mig själv, är i v.15 (14+0). Men såklart är alla gravidbloggar av intresse ;) 

    Här är min blogg iaf som jag precis börjat skriva i igen om någon är intresserad av att läsa. nouw.com/litenimagen

  • Svar på tråden Gravidbloggar
  • Interi­orista
    Äldre 14 Jul 19:28
    #1

    Jag är i vecka 32 visserligen, men ändå. Bloggar på minnaelvi.blogspot.com :)

  • Äldre 14 Jul 20:59
    #2

    Jag är i vecka 39 :) Min blogg handlar inte bara om graviditeten, även fast det mesta ändå kretsar runt det, lite svårt att inte skriva om det.. :)

    Jag kollar gärna in era bloggar Glad


  • Äldre 14 Jul 22:15
    #3

    Skriver i bloggen om vägen till att bli gravid med en liten 3:a och emellanåt om livet som tvåbarnsmamma. Så ja lite mammablogg och förhoppningsvis snart en fullt ut gravidblogg och inte bara en försöker-bli-med-barn-blogg. Solighttp://mammaresan.se


    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Äldre 15 Jul 19:08
    #4

    Åh tack för tipsen :) Ska kika in och läsa!

  • Äldre 15 Jul 19:42
    #5
    Klubben94 skrev 2016-07-15 19:08:52 följande:
    Åh tack för tipsen :) Ska kika in och läsa!
    Kul att få kika in på din blogg också, ska bli kul att följa dig! Solig
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Äldre 15 Jul 19:45
    #6

    Skrev en kommentar i din blogg förresten, var själv 21 år när jag blev gravid med första barnet och hans föddes när jag hade fyllt 22 år. Är 27 år idag och hoppas på ett tredje barn! Haha! Flört Har två hjärtan redan. HjärtaHjärta


    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Äldre 15 Jul 20:58
    #7
    Mammaresan skrev 2016-07-15 19:45:10 följande:

    Skrev en kommentar i din blogg förresten, var själv 21 år när jag blev gravid med första barnet och hans föddes när jag hade fyllt 22 år. Är 27 år idag och hoppas på ett tredje barn! Haha! Flört Har två hjärtan redan. HjärtaHjärta


    Ja jag såg det! Superfin kommentar, blev jätteglad :D Var in och läste lite på din blogg, håller tummarna att det blir en tredje för er snart :) Hur många år är det mellan dina två du har nu?
  • Äldre 15 Jul 22:23
    #8
    +1
    Klubben94 skrev 2016-07-15 20:58:26 följande:
    Ja jag såg det! Superfin kommentar, blev jätteglad :D Var in och läste lite på din blogg, håller tummarna att det blir en tredje för er snart :) Hur många år är det mellan dina två du har nu?
    Det är nästan 3 år, för att vara exakt är det 2 år och 10 månader mellan dem. Blev en riktigt bra åldersskillnad tyckte vi här hemma. Solig
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Äldre 16 Jul 16:23
    #9
    +1

    Jag har en blogg, nouw.com/fridalavidaloca , men jag är inte gravid. Har en dotter på 2 år och en dotter på 7 månader, och skriver om hur vår vardag ser ut :) Finns gamla gravid/förlossnings inlägg längre bak i arkivet. :)

  • Äldre 21 Jul 11:32
    #10

    Inga fler tips? :)

  • Äldre 21 Jul 12:40
    #11

    Jag plussade för ett par dagar sedan nu så gravid är jag och håller tummarna att allt går bra!


    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Äldre 21 Jul 20:45
    #12
    Mammaresan skrev 2016-07-21 12:40:43 följande:

    Jag plussade för ett par dagar sedan nu så gravid är jag och håller tummarna att allt går bra!


    Såg det i bloggen din, så himla kul! Grattis :D håller tummarna jag med för dig! 
  • Äldre 21 Jul 23:03
    #13
    Klubben94 skrev 2016-07-21 20:45:22 följande:
    Såg det i bloggen din, så himla kul! Grattis :D håller tummarna jag med för dig! 
    Tack så mycket! Skrattande Ska bli kul att läsa sen när ni varit på RUL också!
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
Svar på tråden Gravidbloggar