• Nisses lada brinner

Stå på scen 4 dagar efter man fött barn?

Undrar bara vad ni tycker om detta att Jessica Folcker som skall vara med i melodifestivalen på lördag, hon födde barn igår? Hur kan man orka/vilja vara med på ett sånt spektakel efter en jobbig förlossning??

• Svar på tråden Stå på scen 4 dagar efter man fött barn?
  • Millan1972

Men hon hade ju haft en lätt förlossning. Om hon känner sig redo tycker jag hon gör rätt. Det finns redan en annan tråd om detta.

• Nisses lada brinner

Ooops, den har jag missat!

• ebben

? ja,inget fel med det..........jag skulle kanske inte vilja-men sen är jag ju ingen artist ,däremot var vi på nöjesfält/tivoli 2 dar efter förlossningen.

• Millan1972

Haha man kan ju inte hålla ögonen på alla trådar

• deluxe

Äh varför skulle hon inte göra det om hon orkar med det å tycker att det är roligt!
    Det tycker jag e strongt gjort av henne, en cool mamma i tiden det!

• Mickis74

Hade jag haft det yrket så hade jag lätt kunnat jobba fyra dagar efter sonens förlossning.....inte efter dottern dock, för då hade jag alldeles för ont i rumpen

• Jennie med ie

Har hon inte fysiska besvär och barnet är med sin pappa så ser jag inget fel..

• Erika

Om hon tycker det är ok så är det väl det.
    En bekant till mig började jobba två dagar efter förlossningen, det tyckte hon var toppen.....men en massa andra mammor kom med andra åsikter så hon vart väldigt ledsen o kränkt av det.

• Röd drake

Vågar jag lägga in ett litet motsägande inlägg utan att bli totalt nedtrampad av feminister? Jag tror, ENBART MIN PERSONLIGA TEORI ALLTSÅ, att det är bra att vara med barnet så mycket som möjligt iallafall den första tiden efter förlossningen och släppa allt annat, jag hade iallafall valt att göra det...

• Jeanette

Hej!
    Det är väl upp till var o en men rent fysiskt o så hade jag fixat det!

Min dotter föddes på 2h o 40 min o vi åkte hem samma dag 6 timmar senare!
    På hemvägen var jag inne o handla medans pappa o dotter vänta i bilen!
    No problemas!
    Mådde superbra, behövdes inte sys o avslag o sånt var borta på nån vecka!

Jag hade inte tvekat en sekund o gjort nåt sånt (om jag nu hade vågat o haft sångröst )!

Men sen samtidigt ÄR det mysigt o bara njuta i stillhet den första tiden hemma med nya bebisen o övriga familjen!

Kramiz allihop!

Svar på tråden Stå på scen 4 dagar efter man fött barn?