• dedz

Extrem hunger av progesteronkräm??

Hej FL-vänner!

Jag har sedan några månader tillbaka smörjt mig med ProgesterAll.Har alltid fått diverse symtom som molvärk, väldigt ömma bröst, trötthet och svängigt humör.
    Denna månaden (ÄL+9 idag) har jag ännu inte fått ömma bröst vilket jag alltid får i samband med äl som hänger i sig fram till mens, jag kände också en stark ilning i livmodern som gjorde riktigt ont i ca 15 sekunder (äl+6) och ett par dagar senare kom stark molvärk och EXTREM hunger. Jag kan trycka i mig en pizza för att sedan vara vrålhungrig efter 30 min. känns som ett hål i magen!

Min fråga är om någon haft denna extrema hunger som biverkning?
    Längtar efter vår bebis som bara den och är rädd att detta bara är progesteronet som spökar..

<3

• Svar på tråden Extrem hunger av progesteronkräm??
  • Grönablad

Jag kan inget om progesteronkräm men iom att du är på ÄL+9 så kan du ju om en eller ett par dagar ta ett gravtest och se om det kan vara det som är förklaringen :)

• dedz

Tog faktiskt ett test imorse (rsfu) såg dock bara en skugga och vet att det är förekommer även om man inte skulle vara gravid. Väntar på testlagrets känsligare stickor som kommer om ett par dagar :)
    Man blir ju så himla otålig och vill veta direkt så man kan glädjas åt alla besvär man har istället! :)

• dedz

tog ett test från testlagret innan och jag kan skymma ett streck tror jag!?Bilden är redigerad med högre kontrast så att ni ska kunna se (hjälper att vinkla bak skärmen lite)

Har aldrig fått ett sådan streck innan hur mycket jag än redigerat och försökt inbilla mig. Hoppas ni kan se det så jag inte ser i syne bara :)

• dedz

Tre dagar senare ser mina test likadana ut, samma skugga varken starkare eller svagare. Efter tre dagar ska man kunna se ett starkare streck va?? Känns verkligen som att hoppet är ute :(

Om man har haft ett tidigt missfall, försvinner symptomen direkt eller hänger dom kvar tills man blöder? Fortfarande väldigt ömma bröst, uppblåst, molvärk.. Och testerna som inte förändras.

• Grönablad

När har/hade du BIM? Ibland tar det ju ett tag innan man plussar på grund av långsam ökning av hcg. Jag ser tyvärr inget på ditt test men så länge du inte fått mens finns det ju fortfarande hopp :)

Svar på tråden Extrem hunger av progesteronkräm??