• Anonym (S)

Dålig i magen av Max hamburgare men inte McDonalds?

Vad tror ni om detta?

Har ätit flera gånger på McDonalds utan problem (Cheseburgare eller Big Mac med stripes). Igår åt jag en liten cheeseburgare och lite stripes på Max. Detta vid kl 13. Och nu på morgonen är jag jättedålig i magen. Det luktar apa och jag mår riktigt dåligt. Åt inget annat som kan misstänkas.

Någon som känner igen sig?

Vad kan det vara som orsakat detta?

• Svar på tråden Dålig i magen av Max hamburgare men inte McDonalds?
  • Dr Nail

De dränker ju allt i sin vidriga sås, som ger den där specifika Max-smaken. Kan va såsen.

• Anonym (S)
    Dr Nail skrev 2016-07-17 07:37:33 följande:

De dränker ju allt i sin vidriga sås, som ger den där specifika Max-smaken. Kan va såsen.

Åt ju egen cheeseburgare med dressing på, sedan dippa jag ett par stripes i orginaldipp.

Men har ju även dressing på hamburgaren på McDonalds, men den har jag aldrig blivit dålig av.
  • Krabat55

Har också ätit på Max blev skitdålig av salladen,jag spydde då jag hittade larver i hamburgaren,på en och samma dag

Fy fan

• Anonym (Wildrat)

Eller burgaren. McD har bara kött i sin, Max har en massa tillsatser.

• Anonym (Maxad)

Tvärtom för mig. Äter jag på Mc blir jag alltid kass i magen. Max och BK går bra.

Äter iofs väldigt sällan på dessa ställen så det är usel mat rent näringsmässigt. Ekologiskt lyser med sin frånvaro hos alla tre.

• Wolt

MAX har billigt skit i sina hamburgare. McDonalds har 100 % nötkött.

Inte konstigt du blir kass i magen. Skulle inte äta en MAX-hamburgare ens om jag blev bjuden.

• nuharjagbytt

Jag har aldrig haft problem efter att ha ätit på Max däremot på Mc Donalds.

Kan du vara allergisk mot något?

• Anonym (S)

Inte allergisk vad jag vet. Men har problem med gaser men magen funkar finfint i normala fall vad gäller toalettbesök. Så nått tok var det i maten. Brukar inte äta på max. Vet inte när jag gjorde det sist. Och efter detta vill jag då inte äta där igen.

Svar på tråden Dålig i magen av Max hamburgare men inte McDonalds?