• Anonym (KK)

Träffa KK - varför så svårt?

Hej!

Måste väl ändå finnas en uppsjö av tjejer/kvinnor som vill träffa en man för lite härligt lättsamt knull ibland, eller?

Ge mig tips om hur jag ska lyckas träffa ett KK!

• Svar på tråden Träffa KK - varför så svårt?
  • Anonym (Thekush)

Jag tycker faktiskt det är svårt att hitta långvarigt casual sex. Det blir ofta att den ena partnern vill mer eller mindre än den andra. Har haft två bra kk-förhållanden. Jag hade önskat fler

• Anonym (Anden)

Klart det finns. Till skillnad från killar är tjejer mer återhållsamma i att ta kontakt och uttrycka begäret, även om det är minst lika stort, tror jag. Alltså, du måste vara tålmodig och visa, för denna eller dessa tjejer du avser etablera relation med, att du är tillförlitlig nog. Det säger mina få erfarenheter mig.

Beträffande tips som du efterfrågar har jag bara ett; leta på nätet och inte ute i verkliga livet såsom krogen t.ex. Lättare att hitta likasinnade och vad som önskas av båda parter. Sen slipper du eventuellt bli stämplad som mansgris ifall du tycker det är trist. Lycka till.

• Anonym (KK)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-17 23:11:45 följande:

Klart det finns. Till skillnad från killar är tjejer mer återhållsamma i att ta kontakt och uttrycka begäret, även om det är minst lika stort, tror jag. Alltså, du måste vara tålmodig och visa, för denna eller dessa tjejer du avser etablera relation med, att du är tillförlitlig nog. Det säger mina få erfarenheter mig.

Beträffande tips som du efterfrågar har jag bara ett; leta på nätet och inte ute i verkliga livet såsom krogen t.ex. Lättare att hitta likasinnade och vad som önskas av båda parter. Sen slipper du eventuellt bli stämplad som mansgris ifall du tycker det är trist. Lycka till.

Har alltid varit ärlig i kontakter med andra (har drag av Asperger) och det har varit ett problem. De som bara kör på utan att tänka så mycket på den andre får definitivt knulla mer. Nätet, nej det träsket vill jag inte tillhöra.

Vill att allt ska börja med en lång och sugande blick...
  • Anonym (Anden)
    Anonym (KK) skrev 2016-07-17 23:19:28 följande:

Har alltid varit ärlig i kontakter med andra (har drag av Asperger) och det har varit ett problem. De som bara kör på utan att tänka så mycket på den andre får definitivt knulla mer. Nätet, nej det träsket vill jag inte tillhöra.

Vill att allt ska börja med en lång och sugande blick...

Om det varit problematiskt kan ju det vara en anledning att byta strategi? Tror du begränsar dig genom att utesluta nätet helt och hållet på den här fronten, men du vet ju ditt bästa. Dock är verkligheten sällan något där allt börjar med en lång och sugande blick, om det inte är ett mer permanent förhållande kanske.
  • Anonym (KK)

Jo, jag vet. Inte det lättaste, är ni kvinnor som har makten på knullmarknaden.

• Anonym (Anden)
    Anonym (KK) skrev 2016-07-17 23:35:23 följande:

Jo, jag vet. Inte det lättaste, är ni kvinnor som har makten på knullmarknaden.

Haha, jag är en kille! Men visst, själva påståendet håller jag med om. Men då får man försöka förbättra sina egna odds. Hela livet är ett spel, så är det ju.
  • Anonym (KK)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-18 00:06:21 följande:
    Haha, jag är en kille! Men visst, själva påståendet håller jag med om. Men då får man försöka förbättra sina egna odds. Hela livet är ett spel, så är det ju.
    Ok, tar gärna tips från en erfaren storknullare...ha ha...
  • Anonym (Ms fit)

Kk..oj ja det är inte lätt, tror det är väldigt lätt att det övergår för den ena till nåt mera.

Har träffat nån för just det men efter några sköna träffar så ville jag ses för att äta nåt ihop, lära känna denna man som ger mig fantastiskt sex. Men på nåt sätt så överskrider man ju då den grejen med just kk.

Han lärde jag känna på en dejting sida.

• Anonym (Anden)
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-18 12:25:06 följande:

Kk..oj ja det är inte lätt, tror det är väldigt lätt att det övergår för den ena till nåt mera.

Har träffat nån för just det men efter några sköna träffar så ville jag ses för att äta nåt ihop, lära känna denna man som ger mig fantastiskt sex. Men på nåt sätt så överskrider man ju då den grejen med just kk.

Nämen, Ms fit då! ;)
  • Anonym (Ms fit)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-18 20:55:30 följande:

Nämen, Ms fit då! ;)

Haha..japp rätt man vet du;)

Avslutat nu dock..
  • Anonym (KK)
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-18 12:25:06 följande:

Har haft alldeles för lite sex och missat saker i livet, men hade en äldre KK för ett antal år sedan. Gick bra även om jag inte alls tände på hennes kropp.
  • Anonym (Börja)
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-18 21:00:25 följande:
    Haha..japp rätt man vet du;)

Avslutat nu dock..
    Du kan påbörja med mig, jag har inget emot att äta middag med mitt kk...
  • Anonym (xx)

Ut på krogen, där hittar du en uppsjö av kvinnor att ligga med. Är du bra i sängen så kommer de definitivt vilja ligga mer efteråt.

Svar på tråden Träffa KK - varför så svårt?