• Sorma

    Stöld

    Jag mår så dåligt. Min tjej hittade ett jobb till mig där hennse chef äger en butik. Jag he börjat jobba där. Min tjej e sa att chefen var underbar. Jag tycker inte att hon är det. Hon har bara varit otrevlig, dominerande nedlåtande och höjt rösten åt en. Lagt mig på några tillar extra utan att ens fråga om det är ok. Jag he haft ont i magen av att jobbba där. När jag tar upp det med min partner stödjer hon x

    Chefen istället. Allt chefen gör är ok. Nu har d gått så lång att jag har snott peenger från kassan. 1500 sen mådde jag dåligt över det och har lännat tillbaka. Jag har inte sagt till någon.nu har en ny tjej till börjat job a hos oss och hon tar har jag märkt men kunde inte säga något eftersom jag känner mig skylldig. Sedan försvann pengar från min väska 2 gåbger och då tog jg upp det me tjej jag jobbar med att jag har märkt att penge har försvunnit om d händer igen tar jag upp det med chefen. Hon nekar till allt. Dagen efter märker jag att hon tagit ut en bok som var i min väska alltså rört min väska helt öppet. Jag sade inget. Jag he dålig samvete över detta vågar inte ta upö d med chefen. Känner att karma hittade mig. Vad ska jag göra? Tog up detta med min tjej hon pressar att jag måste berätta för chefen. Va tycker ni?

Svar på tråden Stöld