Tycker han ens om mig?
Blev gravid september 2015 var inte tillsammans med fadern men valde att behålla trots det trodde jag aldrig skulle lyckas träffa någon men det gjorde jag i mitten av graviditeten han är inte fadern till barnet men har endå stannat kvar. Under tiden under graviditeten var han väldigt hjälpsam stöttade köpte grejer och liknande men någonting jag reagera på var att endå fast han var så stöttande stannade kvar och sådant är han riktigt svår att prata med om saker eller visa med närhet kramar och sådant att han gillar mig det utan han visar det genom att ge mig saker som ensamstående är det knapert???? men man måste nästan tvinga sig till alltså tvinga honom att ge mig kramar och sådant alltid jag som närmar mig honom men sex däremot går utmärkt trodde detta skulle bli bättre med tiden och att han kanske bara är blyg men han är fortfarande kvar nu när barnet har kommit vi bor inte tillsammans och träffas någon gång i veckan men han är likadan tagit upp detta med honom men han är sådan som vägrar diskutera om sånna saker och säger att det kommer komma mer med tiden. Men det har jag hört i några månader. Någon som varit med om något liknande? Har det blivit bättre? Några tips på o göra för att få honom att kanske öppna sig mer?
Vi har gått ut offentligt med att vi är ett par har träffat hans föräldrar och han gillar att jag fått barn verkar tycka om den lilla också för när han är här hjälper han till och passar och sådant och även där köper grejer precis som vilken bonuspappa som helst jobbar borta på veckorna så vi träffas då han har tid över men gör det iaf varje vecka Förut tänkte jag att han kanske inte gillar mig trots allt utan är med mig för att han kanske inte vågar säga något annat eller lämna mig rädd för vad som ska hända med mig och barnet men med tanke på allt han gör för mig stannar kvar får mig att tvivla på den saken och börjar fundera varför det är så här när han klart och tydligt visar att han tycker om mig genom att göra andra saker. Brukar få höra ursäkten att det är för varmt på kvällarna när jag vill gosa och börjar bli galen över att det hela tiden är jag som tar intiativ till närhet.