• jjossann

HJÄLP! Fick missfall i slitet på maj, fick sen i slutet på juli en pytte blödning och nu i juli en till vad betyder detta??

Hej, jag fick i slutet på maj mitt andra missfall och sen fick jag den 26 juni en liten liten brun blödning (gammalt blod) som varade kanske 1 timme så det kommer en pytte fläck liksom, sen en liten blödning dagen där på den 27 som höl i sig men var väldigt liten (den varade i kanske 2dagar). Ska man ta det som en mens eller hur ska man ta detta mvc sa att jag skulle vänta tills nu i juli och se vad som händer då.. Och igår den 18juli så ser jag i trosorna ytterst ytterst lite blod blandat med flytningar tänker att ja nu är mensen på G så jag sätter då i en tampong går någon timme och ska ta ur den då är det lite mörkt blod blandat med färskt blod men också ytterst ytterst lite typ som en enda strimma bara och en väldigt liten stimma blandat med flytningar jag tänkte att jaja det kommer väl igång så jag satta i en ny när jag sen ska ta ut den efter någon timma då är det bara flytningar på den alltså inget blod sov hela natten utan skydd har haft sex med sambon osv men inget mer blod kommer.. Vad kan detta vara undrar jag nu?! Blir väldigt fundersam över vad det är som händer?

Svar på tråden HJÄLP! Fick missfall i slitet på maj, fick sen i slutet på juli en pytte blödning och nu i juli en till vad betyder detta??