Dom kallar det mobbning....
Detta kan bli en lång text
Min son går i en skola med 24 barn i hans klass. Det går en tjej som misshandlar han och hans kompisar grovt. Hon har kastat stenar mot hans huvud kastat en kruka i hans kompis huvud. Bitit av kompisens hud kallat dom för horor samt grovare saker. Hon har Stått med en stol uppe i luften och sagt att hon ska kasta den på dom så att min son och hans vänner skrek det högsta dom kunde så att lärarna rusade dit. hon har bitit dom minst 10 ggr. Mins när han berätta att han och hans kompis stod i hallen då hon kom och putta hans kompis och då sa kompisen "Du kan inte bara putta mig sådär" Dom börja tjafsa tillslut så tog hon tag i kompisens hår och drog sönder håret. Stod med huvudet och skulle precis dunka huvudet i kroken som e vass. Som tur e tog min son sin hand emellan kroken och huvudet och fick huvudet i sin hand istället. Och skrek så högt dom kunde så en lärare kom. Den läraren skrek också på en annan lärare. Nu vill ingen i klassen va med henne. Hon känner sig utanför det är förståligt. Lärarna säger att det är mobbning att lämna nån utanför och det är det. Men jag röstår att dom inte vill vara med henne honhar extremt lätt att bli arg på folk som slutar i våld. Det har och göra men nån diagnos det är jag säker på. Säg till om ni vill veta hur det går så berättar jag.