Är det ens möjligt?
Jag tror (men börjar bli osäker) att jag hade min mens i början av juli. Samtidigt som den kom började jag må så sjukt illa, vilket inte kanske verkar så konstigt eftersom att familjen legat i maginfluensa bara någon halv vecka tidigare. Jag spydde inte, men om det inte vore för att jag har emetofobi skulle jag nog ha gjort det. Det tog på alla mina krafter att hålla tillbaka det. Det höll i sig i några dagar, sen fortsatte det lite på morgon och kväll. Började sakta att avta, men kunde komma tillbaka ibland. Jag har dock misstänkt att det kan vara ångest och att det är därför jag har mått illa sedan dess. Jag är jättekänslig för dofter, fick hålla tillbaka idag när jag öppnade kylskåpet t.ex.. Min väninna påstod dock att det luktade "normalt". Drack också ett glas vin häromdagen och blev så lättpåverkad att det var riktigt pinsamt. Dagen efter mådde jag så sjukt illa att det var löjligt. Hade inte druckit mer än ett glas och någon cider under loppet av 6 timmar. Folk har på senare tid också börjat skoja om att jag är gravid. Så jag frågar er, är det ens möjligt? Jag tycker att det inte borde vara det, men det är ju bara att köpa ett test. Tills dess tänkte jag att ni kunde berätta om ni tror jag är galen eller inte som börjat misstänka detta! :)