Vänster-Feminist på expressen: Islamisk kultur bättre än svensk kultur
www.expressen.se/debatt/forr-flydde-vi-fran-svenska-varderingar/
"I alla tider har invandrare bidragit till att öka mångfalden av kunskaper, idéer, erfarenheter och perspektiv.
På senare tid har, i tal och debattartiklar, den så kallade svenskheten lyfts fram som något tidlöst och av omvärlden opåverkbart. Jag håller inte med om att det är så.
Istället har svenskheten formats, och formas, i samspelet med alla de människor infödda eller invandrade som bott och verkat i Sverige."
Det är alltså invandrare som gjort sverige humant. Och de flesta invandrare är från mellanöstern o muslimska länder. Svensk kultur är hemsk men muslim och mellanöstern kultur är bra.
Håller ni vänster-feminister med om att muslimsk/mellanöstern kultur är något att föredrar framför svensk sekulärism?
Ser sådana här artiklar och kommenterar hela tiden från vänster-feminister och jag blir allvarligt talat rädd. Det är alltså därför ni vill ha massinvandring och mångkultur, ni vill byta ut svensk kultur mot islamisk och införa sharia-lagar och byta ut svenska kyrkan mot salafism. Finns ingen annan förklaring. Ni argumenterar hela tiden för kulturen i MÖ.
Låt er inte luras av mitt namn, jag är ateist.