Sviken
Hej . Jag vet inte vad jag ska ta mig till måste ha råd,Jag är gift sedan många år tillbaka. För 4 månader sedan var min fru otrogen med egemensam kompis och kolega . Den här killen hade jobbat några år på våran arbetsplats.Jag kände honom sedan tidigare ooch umgicks privat lite då och då. För ca 8 - 10 månader sedan började min fru och den här killen oxå få kontakt med varandra.De började jogga tillsammans .Tyckte väl inte det var något konstigt med det.Till saken hör oxå att vårat barn har varit sjuk en längre tid med mycket sjukhusbesök m.m så våran relation har varit ansträngd fanns liksom inte tid över till oss båda. Nåväl min fru och den här killens relation började bli allt mer intensiv. Min fru mådde inte så bra när vårat barn var sjuk.Hon behövde någon att prata med,så den här killen var ju en bra början.Hon sov över där ibland oxå nu tyckte jag att det blev lite konstigt. Efter en tid fick jag läsa ett sms av misstag. Det började med " Älskling vad sköt det var att älska med dig ......... din xxxxxx" hela världen rasade för mig.Jag konfronterade sms'et med min fru hon erkände och sa att det bara hade hänt en gång nämligen under fåregående helg,då hon sov över där.Jag fikade t.o.m tillsammans med dom på lördagen då det hänt på fredagen.Min fru känner skam över det som hänt men vill inte bryta kontakten med den här killen ,de umgås fortfarande .Hon säger att de bara är goda vänner nu och inget mer.Jag därimot umgås inte med min f.d kompis.Hon vet vad jag tycker om honom ,men hon har daglig kontakt .Jag har verkligen älskat min fru och gör det fortfarande men vi pratar nästan aldrig om det som hänt vi för aldrig något djupare samtal.
Varje gång jag försöker ältar jag bara tycker hon.Hon vill gå vidare och försöka glömma det som hänt.Det är som om min kärlek krymper lite i taget.vad ska jag göra behöver råd har egentligen ingen att samtala med.