• Anonym (Hur?)

Ni som inte är attraherade av er partner längre, hur gör ni med sex, hångel osv?

Ja ni som inte är attraherade av er partner längre, efter att ha varit ihop flera år, hur gör ni med sex, kyssar, hångel osv?

Jag och min sambo har varit ihop i 7 år och jag kan väl inte säga att jag är så attraherad av honom längre.

• Svar på tråden Ni som inte är attraherade av er partner längre, hur gör ni med sex, hångel osv?
  • Anonym (Hur?)

Hmm är alla attraherade av sin partner?

Menar mer har ni ändå sex regelbundet med er partner och så?

• Anonym (Va?!)

Menar du allvar? Om man inte längre är attraherad av sin partner får man väl ta reda på varför och göra något åt saken? Ingen mening att leva med någon man inte attraheras av och som man inte vill ha fysisk njutning tillsammans med...

• Anonym (Hur?)

Ja såklart jag är allvarlig! Är väl inte direkt ovanligt att man inte är attraherad av sin partner efter x antal år..?

• AnnaZL

Om jag inte var attraherad av min partner skulle jag antingen göra slut, eller ta en rejäl diskussion om det och antingen lösa problemet eller öppna upp förhållandet (om jag fortfarande vill leva tillsamans, tex som familjeenhet). Jag skulle inte ha sex med eller kyssa någon jag inte var attraherad av.

• Anonym (Hur?)

Men vilka konstiga svar? Lämna för att man inte är attraherad länge? Det är inte så att jag är äcklad av honom lr så. Blir bara inte kåt eller sugen på sex eller sugen på att hångla med honom...

• Anonym (Va?!)

Varför tänder du inte på honom längre då? Varför vill du inte hångla? Vad är det som du inte längre tänder på som du gjorde förut?

• Anonym (Va?!)

Jag hade absolut lämnat om jag inte var attraherad längre! Det har jag gjort också. Ingen idé att leva ihop bara för att det är bekvämt.

• Anonym (Ella)

Jag är inte det minsta attraherad av min man. Hångel är väl 10 år sen sist men sex har vi ibland, 3-4 ggr per år så ofta är det inte. Jag tycker om honom har ett bra liv i övrigt och tänker inte skilja mig.

• Anonym (Hur?)

3-4 ggr per ÅR?! Och din man är ok med det? Min sambo börjar "klaga" om det gått en månad utan sex liksom...

Jag skulle kunna leva utan sex

• Anonym (sa)

älskar du honom eller ser du honom mer som en god vän? Ofta hänger ju sexlusten ihop med det. Har man varit tillsammans länge kan det lätt bli slentrian både på sexet men även hur man ser på varandra.

Svar på tråden Ni som inte är attraherade av er partner längre, hur gör ni med sex, hångel osv?