wow-upplevelsen! En lång berättelse om helgen
Jag har aldrig tidigare tänkt på att massera min sambos pung när jag suger av han. Jag är ändå 22 år men en mans pung har aldrig uppfattas av mig som något man tar i hänsyn till när det kommer till oralsex. Att smeka kulorna kan väl inte vara skönare än att smeka, slicka och suga på ollonet, tänkte jag. Nä, det kanske inte är skönare men absolut något som kan förhöja stämningen. Jag har ändå hört och läst och sett på porrfilmer att mannen uppskattar det, men jag har ändå inte riktigt vågat/vela gå dit. Jag har ändå varit nyfiken på att känna, men jag är också blyg. Dock kan jag, i stundens hetta, få för mig både det ena och det andra, så jag skämdes inte ett dugg när jag började smeka hans pungkulor en dag när jag var riktigt kåt. Han svarade väldigt positivt på detta, varpå jag fortsatte. Jag märkte dessutom själv att jag blev otroligt upphetsad av hans upphetsning. Något som jag inte brukar känna av, i alla fall inte såhär häftigt. Jag blev nästan våtare av att suga av min man än när han kysser och smeker "igång" mig.
Senare på kvällen ville jag gå ner på han igen. Han sa inte emot. Jag började smeka och suga på hans kuk som vanligt. Jag mindes känslan av att hålla i hans pung så jag tog tag i den med min ena hand och lekte med hans kulor. Jag mindes då en sexualundervisning på teve där dom berättade att man kan suga lätt på hans kulor. Väldigt försiktigt. Han var nyrakad, så jag överraskade han med att ta hans ena kula i munnen och sög lätt, och släppte. Han svarade väldigt positivt på detta, så jag tog den andra kulan i munnen också. När jag skulle fånga den åkte min tunga bakom hans pung, och där.... Han drog sig för andan och stönade högt. Jag ville minnas att det området var väldigt känsligt, men det var allt för nära hans anus för mig för att jag skulle våga att gå nära det område. Men "påhejad" av hans njutning som jag ger honom gick jag ner bakom hans pung och började slicka och kyssa han där. Han svarade återigen väldigt positivt av min beröring, vilket gjorde mig bara ännu mer ivrig och kåt. Jag sög av han och runkade hans kuk medans jag sög på hans kulor och masserade området bakom pungen med händer eller min tunga. Jag la lite tryck med tungan bakom pungen och kände hela hans område stelna och han stönade högt. Några gånger råkade min tunga vara väldigt nära hans anus. Han drog efter andan och drog sig undan lite så jag märkte att det var ett no-go-zone. Inget mer med det, jag var och lekte över allt annars.
Normalt brukar jag inte vara så intresserad i att ge han oralsex. Men nu.... Hans njutning var så märkbar, och tydlig. Jag brukar inte vela att han kommer i munnen på mig, vilket han vet, så när jag höll på att suga av han drog han upp mig i håret och nästan skrek att han vill knulla mig hårt. Han var så nära. När jag satt mig gränsle över han skulle jag styra hans hårde kuk i mig när vi båda märkte hur otroligt våt jag var. Han älskar när det nästan är så pass att det droppar från mig. Han kom i mig på en gång.
Dagen efter skrev vi till varandra när vi var på jobbet. Han påpekade fnittrigt att jag var väldigt nära hans röv. Men han sa också att det var den bästa avsugningen han någonsin haft. Han var helt lyrisk. Jag likaså. När vi äntligen träffades igen på eftermiddagen efter vi slutat var det som att vi fick runt och purrade på varandra. Vi tog varandra på rumpan när vi gick förbi, han kysste mig förföriskt på halsen och smekte min bröst när jag lagade mat. Jag smekte han lätt över byxorna när jag gav en hejdå puss innan jag for iväg på ärenden. Vi var nästan som två brunstiga katter. Stämningen var så tjock! Vi var så kåta på varandra det var helt sjukt. Vi hade ändå saker på schemat men när kvällen äntligen kom gick jag rakt ner på han. Jag ville göra allt!
Jag började smeka undersidan av hans penis och ändå ner till hans pung. Hans kuk pulserade vid varje beröring. Jag kröp ner mellan hans ben och andades tungt på hans ollon medans jag runkade han. Jag förde in hans penis så långt jag kunde i min mun till den tog stopp i halsen, sedan stängde jag munnen och masserade hans ollon med tungan medans jag sög. När jag fått hans kuk dränkt av mitt saliv gick jag ner till hans pung för att slicka och suga på hans kulor. Jag gick bakom pungen och slickade ömt ovanför hans anus medans jag runkade han. Så höll det på i kanske 10 min, sen var jag för nära hans anus igen. Han stönade men drog sig ändå undan, samtidigt som han särade på sina ben ytterligare. Det var blandade signaler men han brukar säga emot om jag för något fel. Så jag fortsatte... Och tog en chansning... Medans jag slickade området bakom hans pung lät jag min tunga medvetet gå ner och slicka över hans anus. Han fullkomligt älskade det men verkade ha blandade känslor, så jag lät det området vara en stund. Jag sög av hans pulserande kuk och smekte hans kulor en stund innan jag gick ner med tungan igen. Plötsligt känner jag hans hand på mitt huvud som trycker ner mitt ansikte än längre mer. Jag förstår vart han är påväg så jag låter min tunga passera över hans anus.. Jag leker med min tunga där och även pressar den mot öppningen några gånger. Han särar på benen och stönar högt. Han är så nära, jag märker det. Jag slickar hans anus, över området bakom pungen, över kulorna och längs efter hela hans kuk ändå upp till ollonet. Han trycker mitt huvud neråt så han knullar mig långt in i halsen. Jag låter mina händer massera hans pung, han försöker dra sig undan och säger att han kommer... Jag stannar kvar och masserar området bakom pungen. Han stönar så högt och jag känner hur hela han pulserar och hur min mun fylls av hans varma sperma. Jag brukar inte tycka om det som sagt, men nu älskar jag det. Hela mitt ansikte är fyllt av mitt saliv och hans försats. Jag är så smutsig...... Och jag älskar det.
Han påtalade att det faktiskt var väldigt skönt att bli slickad i röven. Han brukar göra det på mig ibland, även knulla mig där. Analsex är otroligt upphetsande för mig, och han älskar att tränga sig in i min trånga röv. Han berättar att detta var den bästa avsugningen han någonsin haft...
Nästa kväll hade jag två glas vin och han hade två öl i sig. Det var varmt ute, varmt inne, och våra kroppar var varm av både alkohol och av händelserna förra kvällen. Det är ändå något med värme som gör en så fruktansvärt kåt. I alla fall mig. De varmaste dagarna på somrarna kan jag få för mig att vilja ha sex på storgatan nästan. Jag blir så fylld av sexuell energi att det är pinsamt ibland.
Vi hoppade nyduschade i säng. Vi började väldigt vanilj, kyssar och smek. Han smekte mig mellan benen men allt jag ville var att gå ner på han... Jag hade ett mål denna gång. Jag älskas att retas med han och att bli retad. Så jag började med lätta smekningar och ömma kyssar på hans kuk och i ljumskarna. Jag såg hur hans kuk pulserade så fort jag andades på den. Så jag drog min tunga längst efter skaftet. Spottade på ollonet och lekte med tungan runt den. Sedan blötte jag mina läppar och lät hans kuk pressas igenom dom. Han började jucka i min mun medans jag sög av han. Sedan släppte jag. Han stönar av njutning. Jag går sedan ner och kysser hans pung och slickar han ömt bakom pungen. Han rör sig mot mig så mitt ansikte kommer längre in och jag lägger ett större tryck mot området. Jag backar och tar min hand och masserar över området och fångar hans pung i mina händer. Medans för jag min tunga över strängen på penisen. Jag börjar sedan suga och dränka hans kulor i mitt saliv. Min tunga åker längre och längre ner. Jag börjar slinga över hans röv och han särar på benen och skinkorna för att jag ska komma längre in. Jag låter min tunga formas som ett v och pressar den lagomt hårt mot öppningen. Jag smeker hans penis och han stönar av njutning. Jag blir bara kåtare och kåtare. Jag går upp igen och leker med hans kulor innan jag börjar suga på hans penis igen. Jag vill så gärna penetrera eller bli penetrerad så glömmer helt bort att leka med hans kulor när jag låter hans kuk tryckas ner i min hals. Han tar min hans och för ner det till pungen. Jag smeker och leker med hans kulor och pressar fingrarna mot området bakom pungen. Jag går ner en snabb sväng för att blöta mina fingrar och området mellan pung och anus.. Och passar på att göra det riktigt blött kring hans öppning. Jag böjer mitt pekfinger och låter baksidan av fingret åka upp och ner bakom hans pung. Tids nog åker det längre och längre ner, och min fingerled åker över hans öppning. Ibland pressar jag knogen lite extra mot öppningen för att få en hint om att det är okej. Han särar bara på benen och stönar av njutning. Jag kan inte leka med hans kuk nå mer, jag märker att han är så nära. Han tar tag i den själv och jag går ner till hans pung och suger på hans kulor. Jag fångar bägge av hans kulor i min min och låter tungan gå utanför munnen och pressa mot hans känsliga område bakom pungen. Jag juckar i mitt ansikte av välbehag.
Jag backar bak och blöter mitt pekfinger. sedan låter jag mitt ansikte och min tunga gå rakt mot hans anus. Jag låter tungan slicka han lagomt hårt över öppningen upp till pungen. Som man slickar på en islglass låter jag min tunga gå rätt från hans öppningen till pungen. Jag tar sedan mitt finger och låter det massera över hans anus medans jag suger på han kulor. Jag rätar ut fingret och låter fingertoppen pressas mot hans öppning. Han särar på benen och han ger ifrån sig ljud jag aldrig tidigare har hört. Jag pressar ytterst försiktigt mitt finger in i han. Han får nog och trycker sig mot mig och låter hela mitt finger komma in i han i en stöt. Jag är så kåt att jag nästan spricker.. Jag är inne i han. Det är här jag nästan kan förstå min sambos lust att tränga in i mig. Det är helt föråelsigt upphetsande och helt mindblowing!
Jag känner med fingret för hans g-punkt. Han verkar känna minsta lilla rörelse för han svarar positivt så fort jag rör mig. Han stönar, river i lakanen, rör med höfterna och pressar sig neråt mot mig. Jag leker med mitt finger mot vad jag misstänker vara hans g-punkt. Något som var en aningens hårdare. Jag la ett lätt tryck mot det och han blir galen. Jag ligger på mage och i princip ingenting rör min klitoris men jag rör mina höfter så jag gnuggar mot madrassen, och ändå om jag får ytterst lite beröring är jag sååååå nära. Hans njutning är berusande. Och hans röv är så varm och tight. Jag skulle aldrig i miljoner åt kunna tro att jag skulle tycka om det här. Nu vill jag inget hellre än att ha ta hand om honom. Leka och massera och smaka på han och känna hans pulser runt mitt finger.
Wow säger jag bara... Wow! är det detta kag har missat i alla år...