• MrFahrenheit

    Äntligen är FL, FL igen!

    Jag är en skum filur som lurar i bakgrunden och som vet mer andra än vad de flesta andra vet både om mig och om FL  & jag är även ett dåligt exempel på en "god" FL-användare...

    Lika dålig användare som jag var då under dåtidens (>= 3 år) moderatorers styre så är jag lika ärlig idag som jag är nu och jag kommer förmodligen alltid att var det oavsett...

    Jag är just nu glad över att FL har lyckats avpixlat vissa typer av människor och blivit det forum som det var tänkt att vara ifrån början...

    FL!!!!!


    Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • Svar på tråden Äntligen är FL, FL igen!
  • MrFahrenheit
    NKmamma skrev 2016-07-26 00:44:56 följande:

    Utveckla gärna.


    Vissa tror att de har ett vinnande koncept ända tills de inser att sanningen tillslut kommer fram. De förblir paralyserade utav kärlek istället för hat och familjen kan få sig en start...
    Familjen betyder mest även när den stinker som mest, och du min vän kan enbart komma hem till mig för jag har en saga för dig ^^
    En vis man sa en gång ingenting
  • NKmamma
    MrFahrenheit skrev 2016-07-26 00:50:31 följande:
    Vissa tror att de har ett vinnande koncept ända tills de inser att sanningen tillslut kommer fram. De förblir paralyserade utav kärlek istället för hat och familjen kan få sig en start...
    Familjen betyder mest även när den stinker som mest, och du min vän kan enbart komma hem till mig för jag har en saga för dig ^^
    Du vet att det finns människor här på FL?
    Känslorna som dessa har är mänskliga men inte alltid så bra i slutändan.
    Som i verkliga livet.
  • MrFahrenheit
    NKmamma skrev 2016-07-26 01:04:39 följande:
    Du vet att det finns människor här på FL?
    Känslorna som dessa har är mänskliga men inte alltid så bra i slutändan.
    Som i verkliga livet.
    Vem är jag att säga nej till känslor som kommer och går?

    Det jag sa redan ifrån början, det är att mina består!

    Plus att hat har mer övergått till en parantes här i det dagliga forumet, istället för en daglig ovana. Det är detta denna tråd handlar om redan ifrån start
    En vis man sa en gång ingenting
Svar på tråden Äntligen är FL, FL igen!