• Mynameismorganfreemanbutisoundli

Vad betyder detta??

Hej allihopa, jag ska försöka förklara mig kort. Jag vill verkligen gå på Amon Amarth konserten i Göteborg och när jag försöker betala mina biljetter på internet så står det "betalning avvisad av förvärvare" vad ska det betyda? Jag har gjort allting rätt, fyllt i alla krångliga nummer på rätt sätt. Jag valde att skaffa mig 30 dagar kredit så jag kan betala biljetterna om en månad då jag ej har alla pengarna för att köpa våra biljetter just nu. Har set något med det att göra?

Jag är så j*vla förvirrad och bitter för kan jag ej komma förbi den där "Avvisad av förvärvare" så sitter jag i sk*ten. Jag vill verkligen gå på konserten, en av mina favoritband och jag vill verkligen inte missa chansen. Så därför går jag till mitt last resort. Till alla smarta människor i Familjeliv. Tack för er tid och för era svar

• Svar på tråden Vad betyder detta??
  • prematur mor

När skaffade du krediten och hur gjorde du då? Har du fått bekräftelse på att den är ok?

• Mynameismorganfreemanbutisoundli
    prematur mor skrev 2016-07-26 21:41:29 följande:

När skaffade du krediten och hur gjorde du då? Har du fått bekräftelse på att den är ok?

Ja asså det är olika steg i processen

Och i steg 5 så väljer jag HUR jag ska betala och då klickar jag helt simpelt på 30 dagar kredit, men på steg 6 så när jag är klar där så står det avvisad av förvärvare
  • Griseknoen35
    Mynameismorganfreemanbutisoundli skrev 2016-07-27 11:45:44 följande:
    Ja asså det är olika steg i processen

Och i steg 5 så väljer jag HUR jag ska betala och då klickar jag helt simpelt på 30 dagar kredit, men på steg 6 så när jag är klar där så står det avvisad av förvärvare
    Då gick du förmodligen inte igenom deras kreditupplysning som förmodligen tas när du klickar på fortsätt på steg 5.
  • prematur mor

Tror vi missförstår varann. Har du fått godtjänt av banken att du har kredit på ditt bankkort. Om inte så kan du inte använda krediten.

• Anonym (D)

Varför ringer man inte bara kundtjänst?!

Svar på tråden Vad betyder detta??