gelica skrev 2016-07-26 23:22:02 följande:
Kul med en sån här tråd!
Min sambo tjatar en del om analsex och jag har en gång tidigare haft det när jag var typ 16 år, var väl inget riktigt direkt för kan inte minnas att de gjorde spec ont och inte värmde vi upp på något sätt. Hur som helst så är jag helt klart lite nyfiken på de där och vill väldigt gärna bemöta min sambo i hans önskan. Men jag vill att de skall gå till på rätt sätt liksom, är skit rädd för bakstuga. Så någon som kan förklara/ge tips till oss nybörjare!?
Förlåt till ts om du tycker jag kapar din tråd, men eftersom du uppger dig vara tjej så kanske jag kan få nått tips av dig!?
/ mvh
Bakstuga? Antar du är orolig för bajs, då kanske analsex inte är så bra om det är en jättegrej. Här är lite tips iaf. Ganska självklart inte ha sex i rumpan om du är kass i magen, men annars kan man ju göra rent på olika vis som fungerar olika bra för olika personer och ibland från gång till gång. Det är en tarm liksom. Det finns analduschar, annars har du dina fingrar eller duschslangen, tvål och vatten. Du får nog prova dig fram vad som verkar funka bäst.