• Anonym (Analsexälskande tjej)

hygien vid analsex m.m

Hej !

Jag undrar hur ni som älskar analsex, likasom jag, förbereder er inför sexet?
    Jag spolar med vatten upp i rumpan, bara lite, och tömmer ut i toaletten. :)
    Använder ni er av glid och mjukar upp inför med gummihanskbeklädda händer och kanske slickar ni er partner där bak också? Någon som provat på fisting där?

Snälla elaka kommentarer undanbedes och gillar du inte analsex/ tycker det är äckligt så skriv då inte ens! Tack .

Ställningsförslag mottages varmt också!

Kram på er ! //analsexälskande tjej

• Svar på tråden hygien vid analsex m.m
  • Blugirl

Jag gillar analsex, med rätt person. Brukar inte skölja eller förbereda något, men massor av glidmedel och att leka med analkulor innan sexet fungerar bra :) Och definitivt inga handskar! Jag skulle börja gapskratta om killen började fippla med det ????

• fae

Gummihandskar är ju givet, brukar komplettera med gasmask med för säkerhets skull.

• vargveum

Ja, spolning som du beskriver är en vettig förberedelse. Gärna 5-6 gånger. Jag vet de som aldrig förbereder alls och det verkar funka också, oftast. Olyckor händer ibland ändå, oavsett.

Jag har aldrig använt glidmedel för vanligt analsex med leksak eller kuk, däremot babyolja vid analfistning, det hjälper en hel del. Har dock faktiskt aldrig lyckats fista analt helt och hållet (har hyfsat stora nävar och det beror ju på partnern också).

Slicka i baken gör jag med glädje, dels skapar det bättre glid inför andra anala lekar, dels tycker jag helt enkelt om det.

• vargveum

Vad gäller frågan om just hygien: Bajs är inte så farligt, men det beror på personen och omständigheterna. En del kan gå direkt från analt till fittan eller munnen och det händer ingenting, andra får urinvägsinfektion och liknande vid minsta lilla spill från tvåan över till ettan. Väldigt olika där.

• gelica

Kul med en sån här tråd!

Min sambo tjatar en del om analsex och jag har en gång tidigare haft det när jag var typ 16 år, var väl inget riktigt direkt för kan inte minnas att de gjorde spec ont och inte värmde vi upp på något sätt. Hur som helst så är jag helt klart lite nyfiken på de där och vill väldigt gärna bemöta min sambo i hans önskan. Men jag vill att de skall gå till på rätt sätt liksom, är skit rädd för bakstuga. Så någon som kan förklara/ge tips till oss nybörjare!?

Förlåt till ts om du tycker jag kapar din tråd, men eftersom du uppger dig vara tjej så kanske jag kan få nått tips av dig!?

/ mvh

• hejnina

Förbereder ingenting. Glidmedel ibland men det används i stunden, inte som någon förberedelse. Gillar inte varken att bli skickad eller fingrar i analen men älskar att bli penetrerad av en kuk. Min favoritställning är när jag ligger på sidan och han kommer in i mig bakifrån. Inget nyskapande direkt men nice :)

• Anonym (Kille)

Kul med en tjej till som gillar analsex.

Vi spolar aldrig innan analsex. Däremot förbereder hon sig med glidmedel och buttplugg

..och fingrar (uan handskar). Buttpluggen brukar sitta inne en stund, då vi har vanligt vaginalt samlag/oralsex. Hon brukar få orgasm innan vi har analsex. Av nån anledning blir analsexet bättre om hon fått en orgasm före. Kanske slappnar hon av bättre då?

Jag brukar aldrig använda mig av kondom. Har drabbats en gång av UVI, men å andra sidan så är det en gång på 15 år. Så det kanske beror på något annat än analsex, risken tycks vara låg i alla fall... jag går aldrig från anal till fitta/mun av bakterieskäl, men ver som sagt inte hur farligt det är. Analen är ändstationen så att säga när vi har sex...

Sprutar gärna i röven. Har aldrig fistat.

• fae
    gelica skrev 2016-07-26 23:22:02 följande:

Kul med en sån här tråd!

Min sambo tjatar en del om analsex och jag har en gång tidigare haft det när jag var typ 16 år, var väl inget riktigt direkt för kan inte minnas att de gjorde spec ont och inte värmde vi upp på något sätt. Hur som helst så är jag helt klart lite nyfiken på de där och vill väldigt gärna bemöta min sambo i hans önskan. Men jag vill att de skall gå till på rätt sätt liksom, är skit rädd för bakstuga. Så någon som kan förklara/ge tips till oss nybörjare!?

Förlåt till ts om du tycker jag kapar din tråd, men eftersom du uppger dig vara tjej så kanske jag kan få nått tips av dig!?

/ mvh

Bakstuga? Antar du är orolig för bajs, då kanske analsex inte är så bra om det är en jättegrej. Här är lite tips iaf. Ganska självklart inte ha sex i rumpan om du är kass i magen, men annars kan man ju göra rent på olika vis som fungerar olika bra för olika personer och ibland från gång till gång. Det är en tarm liksom. Det finns analduschar, annars har du dina fingrar eller duschslangen, tvål och vatten. Du får nog prova dig fram vad som verkar funka bäst.
  • Anonym (Lady)

Jag älskar analsex, brukar tvätta mig innan, använda babyolja och ta in en finger i rumpan och gnida runt. Vid själva sexet smörjer jag in min sambos kuk ordentligt med glidmedel. Älskar att stå på alla fyra och bli tagen bakifrån, om jag smeker mig själv samtidigt så blir det alltid en riktigt kraftig orgasm. Går igång bara på tanken att jag ska bli fylld i rumpan. Min sambo tycker också om analsex så det är inget jag behöver tjata om att få direkt.

• Alica90

Jag är nog ganska extrem när det gäller hygien och analsex. Förbereder mig alltid med en metod som jag hittade på en porrstjärnas blog en gång: börjar med 14-timmars fasta (enklast att göra över natten), sen spolar jag rent med runt 2-3 liter vatten cirka 5 gånger med 1 timmes mellanrum (så att allt smutsigt vatten hinner komma ut). Hela proceduren brukar alltså vara färdig till kvällen nästa dag.

Bara när jag är helt ren och tom inuti kan jag slappna av helt och njuta av analsex utan någon störande oro om att den är orent. Jag gillar att ta kuken oralt direkt efter analsex, och då måste det verkligen vara porr-rent, om det inte ska vara äckligt.

Det är jävligt sexigt att vara porr-förbered i analen, då vi till exempel vid ett tillfälle sprutade upp sprutgrädde som sedan kunde släppas ut helt ren igen och ätas med jordgubbar (en ide som vi stal från en porrfilm :P).

Nackdelen är ju såklart att det är en besvärlig procedur som man inte orkar med mer än kanske 2 gånger i månaden. å andra sidan brukar jag alltid kräva att den räknas som "hushålls-arbete" så att killen får kompensera med att städa/diska extra mycket istället :P

• backatFL

Förberedelser: inga.

Uppvärmning med ett finger, glidmedel (vattenbaserat, ej vaselin) och försiktig i början, sen öka. Baksex är, rätt utfört, härligt för både henne och honom! :)

Tips till andra män: tjata inte om att få det, börja i st med att smeka henne där (obs glid!) när tillfälle ges, erbjud henne sen att få prova om/när h o n vill. Mkt trevligare så. ;)

• 100kgpappa

Vi förbereder inget, blir det analsex så blir det.

Värmer alltid upp med fingrar och/eller olika leksaker.

Slickar oftast analen även vid oralsex, men då ska det vara nyduschat.

Älskar att spruta analt, och de flesta tjejer jag haft analsex med har gillat att få satsen analt också.

Får favoritställning är tjejen liggandes på mage, och jag ovanpå, men även missionären med hennes ven på mins axlar är skön.

Tjejen liggandes på ett bord och jag ståendes är också riktigt bra.

Ska tilläga att oftast innebär analsex för oss enbart lek med fingrar och leksaker, kanske var tredje gång det blir knull.

Fisting har jag aldrig gjort analt, och det är inte min fru intresserad av heller.

Är inget jag går igång på, men skulle tillfället dyka upp kan jag tänka mig att prova.

• CharlesNY

Min flickvän sköljet sig med vatten innan episoden och ubder akten så tar vi det lugnt och när jag får utlösnibg så gör jag det lite fortare.

Svar på tråden hygien vid analsex m.m