• Test14

Bara svaga plus någon???

Hej. Vet inte vart jag är i på för fag då senaste mensen var på dag 45 men enlig en app som räknar ut min genomsnittliga cykel så är jag på bim+5. Haft svaga,alltså supersvaga plus i 9 dagar nu,ökat något men inte mycket. Mår jätteilla ,trött,humörsvängningar!!!

Snälla finns det någon som har eller har haft liknande? Känner mig sååå gravid!!

• Svar på tråden Bara svaga plus någon???
  • Cyanea

Det låter väldigt märkligt. Är du säker på att testerna är positiva? Jag tänker eftersom du skriver att de är supersvaga så det inte bara är spökplus eller färgrester. Har du några bilder? 

Det borde öka ganska kraftigt när det väl börjat synas på gravtester. Har det varit knappt synligt i så många dagar var antingen de första testerna inte positiva eller så är det en kemisk graviditet (när graviditeten avstannat precis efter att ägget fäst och börjat producera hCG). 

Annars är det nog tyvärr bara att vänta och se :( Så här tidigt är det ingen större idé med VUL då man inte rekommenderar det förrän i v. 8 som tidigast. Gör man det tidigare är det stor risk att man inte ser något även om man är gravid och allt är bra, vilket bara skapar oro. 

Hur går det för dig? 

Lycka till, hoppas allt går bra :) 

• Test14

Här är dagens inom tiden och kom upp med en gång! Någon?

• badrap

Jag ser tyvärr inget pluss asså.. Men det är ju lite suddigt och du känner ju saker med kroppen.. Svårt..

Svar på tråden Bara svaga plus någon???