• Anonym (anno)

tror ni det märks?

Haft en sexuell relation med en på jobbet av samma kön som jag, vi är två kvinnor på 40+. Är goa vänner o så blev det som det blev o vi är lyckliga, njuter o älskar varandra. Pågått ngr månader. Funderar kring om nån misstänker nåt på jobbet, hon är rädd för det medan jag säger att det bara är hennes fantasi som gör att hon tror det, att vi beter oss helt som två vanliga vänner. Dock i smyg lite smek o kramar ibland. Hur lätt märks dylika saker tror ni? har ingen erfarenhet av saken o tror själv jag inte skulle märka nåt om det gällde nån annan....just iom att ingen nånsin skulle kunna TROO helst att nån av oss är lagd åt detta håll...det trodde vi inte själva heller.

• Svar på tråden tror ni det märks?
  • vargveum

Är det du nu igen? Som sexar med din chef?

Orka.

Njut och ta dagen som den kommer. Gift dig med henne? Du oroar dig så mycket att det blir magsår snart...

• Schack73

Jag tror det märks en del. Kroppsspråk, blickar, leenden mm.
    Försök respektera hennes känslor och backa undan lite när ni är på jobbet, så du inte kör över henne.

• Anonym (det märks)

Jo det märks. Glad 

• Anonym (anno)

Här fortsätter det som tidigare. Känslorna blir dock allt starkare. Märker själv när hon kommer in i ett rum där jag är hur hon lyser upp o ler med hela kroppen, börjar bli orolig att det verkligen kommer att märkas snart. Vi kan inte låta bli att ta på varandra konstant. Skickar gulliga /sexiga meil åt varandra mm....jag är helt såld på denna kvinna o vill bara ha mer o mer o mer...

• Anonym (anno)

Här fortsätter det som tidigare. Känslorna blir dock allt starkare. Märker själv när hon kommer in i ett rum där jag är hur hon lyser upp o ler med hela kroppen, börjar bli orolig att det verkligen kommer att märkas snart. Vi kan inte låta bli att ta på varandra konstant. Skickar gulliga /sexiga meil åt varandra mm....jag är helt såld på denna kvinna o vill bara ha mer o mer o mer...

• Anonym (det märks)

Det är klart det märks, bara dumt att låtsas som inget. Varför inte bara vara öppna med det. Folk pratar säkert ändå. :)

• Anonym (hetero)

Nej, det märks inte.
    Kvinnor brukar allt som oftast kramas, pussas och vara ömsinta med varandra i olika offentliga miljöer, även om de lever i ett traditionellt familjeförhållande och själva betecknar sig som heterosexuella. Alla är vana vid att kvinnors bisexuella beteende och reflekterar därför inte över det. De tar garanterat inte illa vid sig, tvärtom tror jag många uppskattar den vackra åsynen av två kvinnor som är keliga med varandra.

• Anonym (Kille)

Jag brukar nästan aldrig se tjejer som är flator /bi, om de typ inte har slips och 2 cm kort snaggat hår. Jag reagerar inte om två kvinnor är lite närgångna eller tar lite på varandra, tjejer är sådana. I alla fall en rätt stor andel av tjejerna.

Läste en artikel av en tjej som var bi. Hon var lite irriterad på att folk inte fattade att de var tillsammans. Nu överdrev hon lite, men hon skrev att det nästan krävs att man har sex offentligt, för att folk ska förstå. Alla bara antog att de var vänner, även om de gick på stan och höll hand, sa hon.

Så jag hade nog inte detekterat ts...

• Pussan
    Anonym (anno) skrev 2016-08-31 08:14:56 följande:

Vad gör det om det märks då?
  • Anonym (anno)

Jaa säg det...men hon är från ett land där detta inte skulle accepteras, är rädd det skulle komma fram till släkten där vilket det antagligen skulle pga många är hemma därifrån på jobbet. Dessutom är hon i en hög position o är orolig att det skulle skada karriären.

• Pussan
    Anonym (anno) skrev 2016-09-02 08:22:47 följande:

Jaa säg det...men hon är från ett land där detta inte skulle accepteras, är rädd det skulle komma fram till släkten där vilket det antagligen skulle pga många är hemma därifrån på jobbet. Dessutom är hon i en hög position o är orolig att det skulle skada karriären.

Skadar karriären gör det väl knappast i Sverige 2016. Men det med släkten är förstås värre, svårt att ha någon uppfattning om utan att känna till det exakta förhållandet. Så ni får väl njuta i smyg då, det är ju bättre än att inte njuta alls.
Svar på tråden tror ni det märks?