• flygrl

Snälla behöver snabbt hjälp med Windows 10 uppdatering! Panik!!!

Idag e sista dan man kan gratis uppgradera till Windows 10. Det står man kan ladda ner det nu men installera senare. Funkar det ladda ner idag & installera typ närmaste dagarna eller e det helt finito efter 29/7??? :/
    Snälla hjälp mig snabbt den som vet!!! <3

• Svar på tråden Snälla behöver snabbt hjälp med Windows 10 uppdatering! Panik!!!
  • Holma

Windows 10 är totalt väderlöst så ta inte ner det

• Lottalottas2
    Holma skrev 2016-07-29 16:45:42 följande:

Windows 10 är totalt väderlöst så ta inte ner det

Vad är det du inte gillar med W10?
    flygrl skrev 2016-07-29 16:06:53 följande:

Idag e sista dan man kan gratis uppgradera till Windows 10. Det står man kan ladda ner det nu men installera senare. Funkar det ladda ner idag & installera typ närmaste dagarna eller e det helt finito efter 29/7??? :/

Har du det nedladdat borde det inte vara något problem.
  • Holma
    Lottalottas2 skrev 2016-07-29 16:52:58 följande:
    Vad är det du inte gillar med W10?
    flygrl skrev 2016-07-29 16:06:53 följande:

Har du det nedladdat borde det inte vara något problem.
    Allt . Det går inte att göra så mycket utan att ladda ner appar o det finns inte så mycket appar att ta ner om man söker på det man vill ha .
  • Lottalottas2
    Holma skrev 2016-07-29 17:00:06 följande:
    Allt . Det går inte att göra så mycket utan att ladda ner appar o det finns inte så mycket appar att ta ner om man söker på det man vill ha .
    Jämfört med vad?

Du kanske använder din dator till annat än jag gör, för mig fungerar W10 bra bara man vant sig vid det.
  • Holma
    Lottalottas2 skrev 2016-07-29 17:12:10 följande:
    Jämfört med vad?

Du kanske använder din dator till annat än jag gör, för mig fungerar W10 bra bara man vant sig vid det.
    Vad använder du den till ?
  • gahadas
    Holma skrev 2016-07-29 17:00:06 följande:
    Vad kan du inte göra i Windows 10 som du kunde göra i tex 7?
    Du vet att app står för applikation va? Så när du tankar hem vilket program som helst och installerar så installerar du en app (vilket för övrigt går utmärkt att göra i Win10, man behöver inte göra nåt via Store)
  • Holma
    gahadas skrev 2016-07-29 17:51:26 följande:
    Vad kan du inte göra i Windows 10 som du kunde göra i tex 7?
    Du vet att app står för applikation va? Så när du tankar hem vilket program som helst och installerar så installerar du en app (vilket för övrigt går utmärkt att göra i Win10, man behöver inte göra nåt via Store)
    Ladda hem filmer o musik går inte . Musikuppspelning fungerar inte . Redigera musik går inte är några ex
  • gahadas
    Holma skrev 2016-07-29 18:00:05 följande:
    Ladda hem filmer o musik går inte . Musikuppspelning fungerar inte . Redigera musik går inte är några ex
    Eh? Låter ju mer som att det är du som inte vet hur man gör. Jag både laddar ner och spelar upp filmer och musik. 

Brukar inte redigera, men varför skulle inte det då? Använd valfritt program.
  • Holma
    gahadas skrev 2016-07-29 18:17:38 följande:
    Eh? Låter ju mer som att det är du som inte vet hur man gör. Jag både laddar ner och spelar upp filmer och musik. 

Brukar inte redigera, men varför skulle inte det då? Använd valfritt program.
    Jo jag vet hur man gör men dom appar datorn kräver finns inte
Svar på tråden Snälla behöver snabbt hjälp med Windows 10 uppdatering! Panik!!!