• Anonym (Osäker tjej)

Min pojkvän får mig att känna mig kass

Min kille har alltid sagt han har lite sexlust och att ingen tjej lyckats med honom. Han porrsurfar och då funkar de bra för han tror han gör det några ggr i veckan . Jag har försökt att prata med honom att ja mår dåligt av att han kollar porr och att de då blir lite sex mellan oss för han fixar på egen hand men han kan inte sluta med porren så ljuger och smyger med det . Vi har sex två ggr i veckan och då brukar de bara gå för honom ena gången efter mkt om och men... Han rättar mig helatiden jag kysser fel tar fel och om jag svankar för mkt och när jag hänger med i rytmen så ber han mig att sluta för då är de inte skönt för honom., håller på att bli knäpp på detta knackiga sexliv som gör mitt självförtroende i bott . Han säger att de är okej om ja onanerar själv och fantiserar till bilder på andra . Men vad kul är det ?? Han har tydligen haft de så här med andra tjejer oxå men inte jag . Prata om det vill han inte då blir han arg .. Frustrerad vad ska jag göra??

• Svar på tråden Min pojkvän får mig att känna mig kass
  • Anonym (Exakt)

Byt kille. Just do it. Skumt.

• Anonym (Gay?)

Han kanske är homosexuell?

• Anonym (Kille)

Det finns en drös trådar på temat. Du är inte ensam, och det är inte normalt.

Det är ju inte bra att han ljuger om porren, och smyger med det. Porr säger jag inget om, men att gå bakom ryggen på sin partner och ljuga är ruttet.

Porrimpotens kallas det när en kille har svårt att komma i verkligheten, men att det går bra på egen hand.... kan ju vara ngt annat i ditt fall.

Rent generellt så är det väl inte fel om man berättar hur man vill ha det i sängen, men det låter som att du får mycket kritik. Som kanske framförs på ett dåligt sätt.

Personligen så föredrar jag helt klart en tjej som rör sig i rytmen före en "död fisk".

Det känns inte som att ni passar ihop jättebra sexuellt måste jag säga. Det lär ju inte förändras markant från dagens läge om inte porren försvinner. Prova att be honom att vara utan porr o utan runl en vecka så får du se om det blir nån förbättring (om han verkligen håller det).

• Anonym (Eh)

Att inte komma varje gång vid sex är inget konstigt. Kommer du varje gång ni har sex?

• fae

Men om du inte är lycklig med honom och han rentav får dig att må dåligt, och inte visar några tecken på att vilja ändra det så bryt upp? Du är ju faktiskt inte tvingad att vara i denna relation.

• Anonym (Osäker tjej)

Jag har bett han flera ggr t.om ställt ultimatum och sagt ja gör slut om inte porren försvinner.. Kastat hans slitz tidningar som han gömde när vi flytta oxå .. Men hitta porr i hans mobil . Då blev han arg sa att försöker sluta å bara gör det e gång i veckan å bytte lås på mobilen å sa om ja forsätter spionera ser han ingen framtid mellan oss. Han ger kritik som att ja är för slapp eller för tajt där nere låter för mkt eller låter för lite känns som nåt alltid är fel ...å sen säger han att ja är sexig och att han älskar mig och vill ha barn med mig . Men ja mår så dåligt av detta . Ett ex berätta han att han aldrig hade sex med för hon ville inte och se var ihop i 1.5 år . Låter oxå konstigt .

Sen går det en period å sen funkar det direkt när jag tar på han å sen blir det så här igen ..

Måste va porrimpotens . Han vägrar gå och prata med någon då gör han hellre slut säger han . Han tycker inte han har ett problem heller utan säger att de är normalt och alla killar gör så här

• vargveum
    Anonym (Osäker tjej) skrev 2016-07-29 22:04:47 följande:

Jag har bett han flera ggr t.om ställt ultimatum och sagt ja gör slut om inte porren försvinner.. Kastat hans slitz tidningar som han gömde när vi flytta oxå .. Men hitta porr i hans mobil . Då blev han arg sa att försöker sluta å bara gör det e gång i veckan å bytte lås på mobilen å sa om ja forsätter spionera ser han ingen framtid mellan oss. Han ger kritik som att ja är för slapp eller för tajt där nere låter för mkt eller låter för lite känns som nåt alltid är fel ...å sen säger han att ja är sexig och att han älskar mig och vill ha barn med mig . Men ja mår så dåligt av detta . Ett ex berätta han att han aldrig hade sex med för hon ville inte och se var ihop i 1.5 år . Låter oxå konstigt .

Sen går det en period å sen funkar det direkt när jag tar på han å sen blir det så här igen ..

Måste va porrimpotens . Han vägrar gå och prata med någon då gör han hellre slut säger han . Han tycker inte han har ett problem heller utan säger att de är normalt och alla killar gör så här

Nej alla killar gör inte så
  • Anonym (Kille)

Nej alla killar gör inte så.

Herregud vilken gris som säger att du är för slapp? Det kan ju lika gärna vara han som har för liten...

Och är du för tajt, så har han ju inte gjort sitt jobb o tänt upp dig ordentligt...

En kille som ljuger och går bakom din rygg borde försöka vara öppen för att vinna ditt förtroende. Han borde låta dig titta på hans mobil hur mycket som du vill. Men han har sannolikt ngt att dölja...

Du vet ibland är gräset grönare på andra ställen. ..

• Anonym (Tänkpådigsjälv!)

Men varför är du tillsammans med en kille som får dig att må dåligt?
    Du har det bättre utan honom, det är jag helt övertygad om! 

• Anonym (Osäker tjej)

Det går som en berg och dalbana med honom han bättrar sig några veckor sen är det så här igen .. Jag har sagt upp mitt jobb och flyttat ner till honom . Då visste jag inte att han valde porren istället för mig utan trodde honom när han sa att han bara har liten sexlust . Så känns inte så lätt när man flyttat 25 mil lämnat vänner familj och fast jobb har en prov anställning just nu till november , vill ju helst lösa detta men frågan om det ens går annars måste jag iaf bita ihop i tre mån till för är provanställd som sagt ena dagen känns det bra och nästa stund vill jag bara ge upp .

• Anonym (D'archangel)
    Anonym (Osäker tjej) skrev 2016-07-29 17:19:36 följande:

Han rättar mig helatiden jag kysser fel tar fel och om jag svankar för mkt och när jag hänger med i rytmen så ber han mig att sluta för då är de inte skönt för honom., ?

Oj, det kunde varit mitt ex du beskrev där. Blev tillrättavisad hela tiden. Förklarade för henne att jag inte kan bli instruerad i detalj och behålla ståndet samtidigt. Extremt avtändande.

Jag tror att din kille har stort kontrollbehov. Därför funkar porren bättre. Det är nog ett stort problem för honom och han bör nog jobba på det själv. Är det värt att vänta på? Inte säkert han ändrar på sig.
  • Anonym (Osäker tjej)

Han har stort kontroll behov där pricka du in precis . Gäller andra saker oxå som bilkörning matlagning osv

• Livsnjutaren38
    Anonym (Osäker tjej) skrev 2016-07-29 17:19:36 följande:

Min kille har alltid sagt han har lite sexlust och att ingen tjej lyckats med honom. Han porrsurfar och då funkar de bra för han tror han gör det några ggr i veckan . Jag har försökt att prata med honom att ja mår dåligt av att han kollar porr och att de då blir lite sex mellan oss för han fixar på egen hand men han kan inte sluta med porren så ljuger och smyger med det . Vi har sex två ggr i veckan och då brukar de bara gå för honom ena gången efter mkt om och men... Han rättar mig helatiden jag kysser fel tar fel och om jag svankar för mkt och när jag hänger med i rytmen så ber han mig att sluta för då är de inte skönt för honom., håller på att bli knäpp på detta knackiga sexliv som gör mitt självförtroende i bott . Han säger att de är okej om ja onanerar själv och fantiserar till bilder på andra . Men vad kul är det ?? Han har tydligen haft de så här med andra tjejer oxå men inte jag . Prata om det vill han inte då blir han arg .. Frustrerad vad ska jag göra??

Låter som det är dags att ta vind i seglet och dra vidare mot nya mål! Du kanske

Behöver träffa en man som kan ge dig vad du behöver nu efter ett sånt bleckt sexliv... Verkligen låta dig leva ut , har du testat flera män någon gång ?
Svar på tråden Min pojkvän får mig att känna mig kass