• Anonym (Jackpot)

Eurojackpot 802.000.000

Chansen att vinna den är ju lika med NOLL! Brukar inte spela men när Eurojackpotten är över 500.000.000+ brukar jag lägga en rad (Tills den går). Så det är inte så ofta :) 

Vad hade ni gjort med så mycket pengar?

Bara av ren nyfikenhet.

• Svar på tråden Eurojackpot 802.000.000
  • Anonym (Money)

500 miljoner är inte så mycket egentligen! jag hade investerat i skog och fastigheter

• Aniiee
    Anonym (Money) skrev 2016-07-29 21:20:09 följande:

500 miljoner är inte så mycket egentligen! jag hade investerat i skog och fastigheter

Tänk vad olika man kan tycka. För mig är en halv miljard extremt mycket pengar. 

Vad skulle jag göra med en halv miljard? Ingen aning. Förmodligen skänka bort det mesta.
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Anonym föräldraledig

Familjen skulle få en hel del, jag skulle öppna en fond med pengar till idrottsutrustning för barn i kommunen, skänka bort en hel del till välgörenhet, renovera huset, resa, gå ner på deltid... Listan kan göras lång. För mig är det oerhört mycket pengar.

• Butterscotch

Det är klart det är sjukt mycket pengar. En liten avkastning på 2% skulle ge nästan 850.000 i månadsintäkt. Det skulle man kunna hjälpa många människor med, och samtidigt leva precis hur gott som helst.

• Anonym (Socbidragstagare)

Det sägs att pengar inte gör en lycklig...Men jag skulle bli överlycklig av att vinna alla dessa miljoner! 

Jag skulle resa jorden runt, ge pengar till nära & kära, skänka till välgörenhet etc.

Svar på tråden Eurojackpot 802.000.000