• Parrunt50

Extra krydda till sexlivet

Hej

Är en sambo man runt 50 med en underbar tjej där sexlivet börja sakta in. Har börjat fundera på en extra kille till min sambo med henne i centrum.

Detta egga mig otroligt mycket

Någon med erfarenhet om detta?

Krydda till sexlivet
  • Svar på tråden Extra krydda till sexlivet
  • Anonym (Bullen)
    Parrunt50 skrev 2016-07-30 09:19:29 följande:

Hej

Är en sambo man runt 50 med en underbar tjej där sexlivet börja sakta in. Har börjat fundera på en extra kille till min sambo med henne i centrum.

Detta egga mig otroligt mycket

Någon med erfarenhet om detta?

Men tänder hon på det?
  • Parrunt50

Ja vi har fantiserat om det när vi har sex

• Olikasomilika

Gah! Det skulle jag vilja ha med min kille. Inte för att han inte duger, men för att- som du säger- krydda det hela lite.

Har en fantasi om att bli tagen i båda hålen samtidigt. Vet inte om jag skulle tycka om det i praktiken, men i teorin älskar jag det.

Han vill dock inte det. :( Inte ens om vi kör med ett annat par (så att han får en extra tjej).

Jag skulle vilja vara med er. Nu kan jag ju inte svika min kille så. Men jag skulle älska det då jag är: bi, samt älskar äldre män (är själv strax under 30 år).

Tror du att din tjej skulle gilla att ha med en annan tjej, eller tror du att hon helst har med en annan man?

• Anonym (Bullen)
    Parrunt50 skrev 2016-07-30 09:32:41 följande:

Ja vi har fantiserat om det när vi har sex

Då så är det bara och köra på.
  • Parrunt50

Tror att alla har eller har haft fantasier om sex med samma kön

Så det kanske är möjligt

• Anonym (Kille)

Ingen erfarenhet men tanken är lockande tycker jag med att ta med en man till i sängen. Vi är 36 & 34 år.

Svar på tråden Extra krydda till sexlivet