• Anonym (kcmdr)

Blödning efter förlorad oskuld

Så för ett år sedan när jag var 20år så var jag tillsammans med en 25åring. När vi träffats i ca 2 veckor så bestämde vi oss för att ha sex och han visste att jag var oskuld (vi pratade väldigt mycket om det då jag självklart var nervös inför att förlora oskulden)

iaf, stunden kom och han hade en VÄLDIGT liten snopp, vilket jag var rätt glad över då jag var orolig för smärtan.

så, hur ska jag förklara detta på ett minst pinsamt sätt haha, så... han "stoppade in den" snabbt 2ggr, jag kände det knappt och tvivlar på att han stoppade in den så långt. men blodet kom som väntat men han fick panik och ville inte fortsätta, och dagen efter gjorde han slut. (Nej, han var inte rädd för blod utan bara helt enkelt äcklad över att det kom från det stället)

Nu till min fråga... det har nu gått ett år sen den händelsen och jag har inte haft sex sen dess och är nu fundersam om jag kommer blöda nästa gång jag har sex? som att man knappast kan kalla den händelsen för sex haha! för helt ärligt, jag kände knappt att han hade stoppat in den.

så, kommer jag blöda nästa gång?

Ni kan även ge tips om hur man hanterar blodsituationen? om det händer spontant i typ soffan? tänk om det kommer blod överallt då?

tacksam för svar!

• Svar på tråden Blödning efter förlorad oskuld
  • Anonym (...)

Troligtvis kommer det blöda även nästa gång. Tror jag blödde de första 7 ggr.

Killen du låg med måste varit en idiot. Helt ärligt, vad är det som är så farligt med blod från slida ? Han var nog inte redo för sex.

Om du kan ha en öppen dialog med nästa sexpartner så kan du ju säga att du vill ha en handduk under de första gångerna bara :)

Sen blöder det oftast inga mängder.
    Ha ett bra förspel innan :)

Lycka till!

• Anonym (Flod forsa Forza)

Sju gånge

Svar på tråden Blödning efter förlorad oskuld