• Anonym (Henrik)

Alla tjejer. Kvittar ålder. Läs detta

Hej.jag har precis varit på en veckas charterresa. Och jag la märke till en grej.

Som alla tjejer/kvinnor får stå ut med när ni har bikini eller baddräckt på er.

Och de kvittar vilken ålder ni är i. Från ung tjej till pensionär.

När ni har de klasiska bikini byxorna på er så visar nästan alla sin snippa/mus igenom tyget. När ni går och ligger och solar runt polerna/stranden. Då syns era snipper rätt i genom. De är som tyget smiter in i springan på er. Har jag helt fel eller??

Känns de inte lite udda att visa upp er så?

• Svar på tråden Alla tjejer. Kvittar ålder. Läs detta
  • Carambolan

Som att inte ett par blöta badbyxor smiter åt och visar konturerna av en kuk?

• Anonym (Suck)

Är det en nyhet för dig att kvinnor har ett kön mellan benen eller vad menar du? Och tror du inte vi ser konturerna av era kukar när era byxor är blöta? Dock verkar vi veta att män har en kuk så vi startar inte en tråd på fl om detta ämne.

• Dr Nail

Igenom. Inte "i genom". Alltså: ett ord, inte två. En riktigt ful särskrivning där, som du gjorde. Grammatiskt inkorrekt dessutom.

• Anonym (Ickenyhet)

Och om folk fryser kan man få se bröstvårtor genom kläderna, och på stranden syns folk bilringar och hårväxt. Om en man har tajta jeans syns en bula i skrevet och speedo-badbyxor avslöjar typ allt, vill du skapa trådar om det också? Är det så förvånande att folk har kroppar och inte är helt släta barbies?

• Anonym (Henrik)

De är ju inte det jag menar.

Att wow tjejer har snippor.

Plus att killars bad shorts är ut formade på annat sätt.

Men varför tycker man de är ok att visa allt på en strand? Men sen skriker folk att de är naken chock när nån har kort kjol i tv?

Plus du dr gramatik vilken pajas du är

• Dr Nail
    Anonym (Henrik) skrev 2016-08-01 10:22:08 följande:

De är ju inte det jag menar.

Att wow tjejer har snippor.

Plus att killars bad shorts är ut formade på annat sätt.

Men varför tycker man de är ok att visa allt på en strand? Men sen skriker folk att de är naken chock när nån har kort kjol i tv?

Plus du dr gramatik vilken pajas du är

"Bad shorts"? "Ut formade"? Och du kallar MIG för pajas? Jag blir inte ens förolämpad. Ungefär som att bli kallad dum av en treåring.
  • Anonym (D)
    Anonym (Henrik) skrev 2016-08-01 10:22:08 följande:
    De är ju inte det jag menar. Att wow tjejer har snippor. Plus att killars bad shorts är ut formade på annat sätt. Men varför tycker man de är ok att visa allt på en strand? Men sen skriker folk att de är naken chock när nån har kort kjol i tv? Plus du dr gramatik vilken pajas du är

De som skriker nakenchock är kvällstidningar som vill sälja lösnummer, inte gemene man.
  • Anonym (Kille)

Jag har läst många dumma trådar på FL. Men den här var nog den mest meningslösa tråd jag sett. Jag skulle gissa att TS är en överkåt 14 årig kille som aldrig sett en riktig kvinna naken (ej inräknad ev porr).

• Smecker
    Aikido skrev 2016-08-01 10:43:40 följande:

Men... du är inte invandrare eller? Från Krypton?

Amish.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Johanna)

Senast idag i badhuset såg jag konturer av en penis när en snubbe låg och flöt på någon typ av madrass. Känns mer avslöjande när det är konturer av något som sticker ut från kroppen än när det är konturer av något som liksom ändå är ganska mjukt och följer kroppens konturer.

• Anonym (Bridget's Grandma Panties)

Jag kör med baddräkt, den smiter aldrig åt så hårt, det blir aldrig camel toe även om jag har fem olika baddräkter.

• Anonym (?)

Har aldrig sett och jag glor alltid på folk, med eller utan kläder, är tjej. På mig syns det inte heller. Vart har du varit............??

• MissNastrax

TS va? Vadå visar snippan? Jag har boxer shorts modellen svarta - hur ser man fi**an igenom det?

Inte sett andras pullor heller i andra trosmodeller....

• Ego Lovers

Varför glor du på tjejerna mellan benen? Bara det är rejält creapy. Jag kollar aldrig in folks kön

• Anonym (OldSchool)
    Anonym (Henrik) skrev 2016-08-01 06:04:10 följande:

Hej.jag har precis varit på en veckas charterresa. Och jag la märke till en grej.

Som alla tjejer/kvinnor får stå ut med när ni har bikini eller baddräckt på er.

Och de kvittar vilken ålder ni är i. Från ung tjej till pensionär.

När ni har de klasiska bikini byxorna på er så visar nästan alla sin snippa/mus igenom tyget. När ni går och ligger och solar runt polerna/stranden. Då syns era snipper rätt i genom. De är som tyget smiter in i springan på er. Har jag helt fel eller??

Känns de inte lite udda att visa upp er så?

Du är tydligen ännu värre på det svenska språket än jag är. Med tanke på din ts. Gör en kulturresa istället för strandsemester. Problem solved. Alternativt, semestra i Saudi Arabien.
  • Anonym (:))
    Ego Lovers skrev 2016-08-02 23:26:02 följande:

Varför glor du på tjejerna mellan benen? Bara det är rejält creapy. Jag kollar aldrig in folks kön

Det gör jag ibland. Det värsta är när man blir påkommen med det, blickarna möts och jag gissar att hon tänker: "-Hjälp! En våldtäktsman!". eller i bästa fall: "-Jävla snuskgubbe!". Då slutar jag titta och skäms istället.

Jag tror man skall hålla sig till att titta på övriga kroppen, bröst, bak osv. Dår man bara ett creep och inte ett rejält creep.
  • Anonym (As if....)
    Anonym (Bridget's Grandma Panties) skrev 2016-08-02 08:55:19 följande:

Jag kör med baddräkt, den smiter aldrig åt så hårt, det blir aldrig camel toe även om jag har fem olika baddräkter.

Jag får alltid cameltoe av baddräck aldrig av bikini.... Så.... 

Mitt tips till dig... SLUTA GLO FOLK I SKREVET!!! Har du inte lärt dig det?? 

• Ego Lovers
    Anonym (:)) skrev 2016-08-03 08:59:14 följande:
    Det gör jag ibland. Det värsta är när man blir påkommen med det, blickarna möts och jag gissar att hon tänker: "-Hjälp! En våldtäktsman!". eller i bästa fall: "-Jävla snuskgubbe!". Då slutar jag titta och skäms istället.

Jag tror man skall hålla sig till att titta på övriga kroppen, bröst, bak osv. Dår man bara ett creep och inte ett rejält creep.
    Ett tips!
    Se på folks ansikte och sänk inte blicken om du inte vill anses creapy
  • Dr Nail
    Ego Lovers skrev 2016-08-04 03:24:51 följande:

Ett tips!

Se på folks ansikte och sänk inte blicken om du inte vill anses creapy

Det går utmärkt att göra det och fortfarande vara hur krypig som helst.

Titta inte på folk öht är mitt tips.
Svar på tråden Alla tjejer. Kvittar ålder. Läs detta