Fruktansvärt
Usch nu har det värsta hänt. Skulle upp på stan med min trotsiga 3 åring och mormor. Jag satte dottern i vagnen för det tar för lång tid om hon skulle gå, hon ville självklart inte sitta i vagnen och började skrika och sparka direkt. Jag lät bli att lyssna ett tag för hon måste sluta tillslut, sa även detta till min mormor att hon skulle låta dottern vara. Sedan ringde min chef som jag hade väntat samtal ifrån, under tiden vände vi hem, och min dotter skrek värre än någonsin och sparkade nästan sönder suffletten på vagnen. Då spännde jag loss dottern och tog upp henne från vagnen och satte ner henne ganska barskt på marken, och blev jättearg på dottern som fortsatte skrika. Tog då upp henne i famnen och gick hemåt. Då kommer det fram en äldre kvinna till mig och frågar hur jag kan behandla ett barn så för hon är bara ett flickebarn och hon sa till mig att jag behandlade henne fruktansvärt som blev arg.
Jag blir så fruktansvärt ledsen och arg. Hur kan man säga till en mamma att man behandlar sitt barn illa för man blir arg och inte tolererar sånt beteende. Alla som har ett trotsigt barn vet hur jobbigt och frustrerande det är när ens barn ALDRIG lyssna på en. Ville bara skriva av mig för blev så himla ledsen..