• Anonym (Lustig)

Par i hjärter

Hej!

Jag och min ska gå på PiH i september. Har aldrig gjort något liknande och är nervös. Vi har bestämt vad vi vill och inte. Min man har önskat utstyrsel men nu undrar drar jag vad ni som varit där haft på er? Både män och kvinnor. Vad gjorde ni första gången ni gick? Berätta gärna! Vi har ett väldigt levande sexliv och vill ej ha med andra men titta på och tittas på.

• Svar på tråden Par i hjärter
  • nyponros69

Vi funderar också på att gå i höst. Har inte heller varit där än

Vi är swingers men har inte ännu hittat rätt par

Hör av er vore kul att höras

• Anonym (Solna)

Vi har precis vart där för ett första besök och det var helt klart över förväntan.

Otroligt avslappnat och trevligt, grymt härliga människor.

Klädsel på övervåning är valfri, men de flesta tjejer satt i snygga trosor och bh, alternativt handduk runt kroppen. Flesta killarna hade handduk runt midjan. Många stod även i baren fullt påklädda.... en stund :)

På nedervåningen är det max underkläder och killarna hade nästan uteslutande boxer på sig, i början, lite senare gick man och höll i sin handduk. Kvinnorna var lite vackrare klädda. Allt från full utstyrsel med strumpebandshållare, korsett mm till lite mer "vanligt".

Väldigt mycket naket, framförallt ju längre kvällen gick. De flesta barfota.

Vi kan varmt rekommendera ett besök. Vi gick dit som provmeddlemar och lämnade med årsmedlemskap.

• Anonym (Lustig)

Låter bra. Jag är som sagt nervös. Osäker på hur attraktiva alla är. Har fått 3 barn och gått ner mkt i vikt så jag känner mig inte riktigt på topp utseende mässigt. Fånigt kanske.

• Anonym (Lycka till)

Önskar dig varmt lycka till, kommer gå fint. Misstänker att det kommer vara mycket olika former på kropparna, så ta det lugnt, kommer gå så bra

• Neonu

Spännande! Jag har själv funderat på att gå men måste hitta rätt man först ;) Berätta gärna hur det var.

• Anonym (Sabina)

Vill man bara se och synas så är kanske PiH ett bra ställe.
    Vad det gäller oss riktiga swingers så är det en av Sveriges sämsta klubbar!!

• Anonym (Lustig)

Sabina, för mig känns det bra att höra. Vi går inte i swingerstankar eller ens diskuterat det. Låter lagom för mig då. Får vi lust på annat sedan får vi väl se. Kan du inte berätta mer om din upplevelse av PiH men gärna om swingerslivet?

Svar på tråden Par i hjärter