Mellanblödning med klumpar. Orolig.
Jag ska ringa gyn idag men det är bara telefontid mellan klockan 10.00-12.00 och jag håller på att gå under av oro.
Jag gjorde en medicinsk abort i början av året. I samband med återbesök fick jag veta att jag hade PCO och ganska många cystor på båda äggstockarna. Detta kom inte alls som en chock då jag haft oregelbunden mens sedan jag fick den i tonåren. Får dessutom extrema menssmärtor. Hur som, jag fick då äta gulkroppshormoner i tio dagar och sedan kom mensen som det var sagt att den skulle göra. Därefter har mensen varit regelbunden men med en cykel på cirka 36 dagar.
Den 21 juli tog min mens slut. Den 22 juli hade jag och min man sex. Under sexet känner jag smärta i vänstra äggstocken och vi kan inte ha se i vissa positioner på grund av detta. Dagen efter, den 23 juli, får jag en liten rosa blödning, fortfarande med smärta i äggstocken. Det fortsatte göra ont i några dagar så till och med att det gjorde ont när jag satte mig ned eller när jag cyklade och cyklade över ett gupp eller en nivåskillnad. Den rosa blödningen fortsatte i några dagar sedan avstannade den.
Igår när jag gick på toaletten hade jag plötsligt fått en brun blödning i trosorna. Inte mycket men ändå så pass att jag reagerade.
I morse när jag vaknade så kände jag lukten av blod. Inte som mens utan verkligen blod. Gick på toaletten och mycket riktigt hade jag fått en liten blödning med klarrött blod. Torkade mig och det var klumpar i blodet stora som en jordnöt.
Känner lite molande värk men inget som egentligen är nämnvärt.
Jag har inte klamydia, jag är inte gravid, jag har inget preventivmedel (på grund av att jag haft svårt att hitta något som passar mig så vi har kört med kondom).
Vad fan är detta? Det skriker cancer inom mig och jag är verkligen livrädd.